همشهری آنلاین: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد «خارق العاده» سردار آزمون مهاجم این تیم مقابل قطر تمجید کرد و گفت آزمون یکی از بهترین مهاجمانی است که با وی کار کرده است.

سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیدنی، کی‌روش که سابقه هدایت تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فوتبال پرتغال را در کارنامه دارد و در منچستریونایتد هم دستیار الکس فرگوسن بوده با بازیکنان سطح بالای زیادی کار کرده اما با این حال از مهاجم بیست ساله ایران تمجید می‌کند.

گل نیمه دوم سردار آزمون نه تنها برای پیروزی یک بر صفر ایران در دومین بازی دور گروهی جام ملت‌های آسیا لازم و حیاتی بود بلکه با این گل این تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هم رفت.

کی‌روش با اشاره به گل زیبای آزمون خاطر نشان کرد:  این گل فوق العاده بود. این حرکت یک حرکت خاص از یک مهاجم نوک بود،‌ یک چرخش عالی در سطح برخی از مهاجمان برتر جهان که من با آنها کار کرده‌ام.

سردار آزمون

وی در ادامه تصریح کرد: این یک گل عالی در موقعیت تک به تک بود. ما می دانستیم که باید چرخش های بیشتر داشته باشیم و تلاش کنیم در پشت فضای بیشتری ایجاد کنیم اما کاری که او با توپ کرد برای یک بازیکن جوان فوق العاده بود. آزمون آینده خیلی خوبی دارد.

سردار آزمون که در روبین کازان روسیه توپ می زند پیشتر توجه تیم‌هایی چون آرسنال و لیورپول انگلیس قرار گرفته بود و اکنون با زدن این گل خود را در فهرست نقل و انتقالات زمستانی قرار داده است.

کد خبر 284275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha