«او خیلی کوچک‌تر از آن بود که بفهمد چه نقشه‌ای برایش دارم.» این اظهارات مرد شیطان‌صفتی است که به اتهام آزار و اذیت دختری ۵ساله در پارک دستگیر شده است.

چند روز قبل مرد جواني با پليس تماس گرفت و گفت مردي را در حال كودك‌آزاري در پارك ديده و با او درگير شده است. دقايقي بعد گروهي از مأموران كلانتري 117جواديه براي بررسي موضوع راهي محل حادثه شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد مردي ميانسال دقايقي قبل دختربچه‌اي را در كنار وسايل بازي پارك مورد آزار و اذيت قرار داده است.

مردي كه شاهد اين حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش كردن در پارك بودم كه متهم و دختربچه را روي يكي از سرسره‌هاي پارك ديدم. دختر كه سن چنداني نداشت و يك نان سنگك در دستش بود، گريه مي‌كرد اما مرد به گريه‌هاي او توجهي نمي‌كرد. من كه از ديدن اين صحنه شوكه شده بودم جلو رفتم و با آن مرد درگير شدم اما او وانمود كرد دختربچه فرزندش است. با وجود اين وقتي خوب به وضعيت مرد دقت كردم متوجه شدم كه او دروغ مي‌گويد و به‌همين دليل با او گلاويز شدم و دختربچه را از چنگ وي نجات دادم.

در همين حال تحقيق از نگهبان پارك نيز نشان داد مرد بازداشت شده از ساعت 5صبح آن روز در حال پرسه زدن در پارك ديده شده است. به اين ترتيب متهم بازداشت شد و در جريان بازجويي‌هاي اوليه اعتراف كرد كه در حال اذيت و آزار دختر بچه بوده‌است.در چنين شرايطي پرونده اتهامي اين مرد به شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران فرستاده شد و متهم از سوي بازپرس مديرروستا تحت بازجويي قرار گرفت. او درباره آنچه رخ داده بود، گفت: دختربچه را درحالي‌كه يك نان در دستش بود و مي‌خواست از خيابان عبور كند ديدم.

سراغش رفتم و دستش را گرفتم و او را به بهانه بازي كردن به پارك بردم. او خيلي كوچك‌تر از آن بود كه بفهمد چه نقشه‌اي دارم. ابتدا با دادن شكلات او را سرگرم كردم و در ادامه او را روي يكي از سرسره‌ها بردم. پارك خلوت بود و فكر كردم روي سرسره هيچ‌كس به من شك نمي‌كند، اما دقايقي بعد دختربچه شروع به گريه كرد و مرد جواني من را در آن وضعيت ديد و با من درگير شد.

متهم ادامه داد: قبلا كه به اتهام كودك آزاري به زندان افتادم با خودم عهد كردم ديگر دست به اين كار نزنم اما نمي‌دانم چطور شد باز هم اين كار را انجام دادم.بررسي سوابق اين مرد 42ساله كه متاهل و داراي 2فرزند است نشان مي‌دهد او پيش از اين 2بار به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير و زنداني شده است.براساس اين گزارش، هم‌اكنون مرد كودك‌آزار به اتهام آدم‌ربايي و رابطه نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم قرار دارد و تحقيقات براي افشاي ساير جرائم احتمالي او ادامه دارد.

کد خبر 283708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha