همشهری آنلاین: مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت : حکم بازداشت ۲ مدیرواحد متخلف از سوی نماینده دستگاه قضائی صادر شده و اداره حفاظت محیط زیست در این طرح با هیچ تخلفی مماشات نخواهد کرد.

آلودگی هوا

به گزارش یسنا، محمدهادی حیدرزاده، مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان تهران با اشاره به اجرای طرح پایش صنایع آلاینده استان اظهار داشت: این طرح تا 28 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح به صورت شبانه انجام و با صنایع آلاینده و صنایعی که شاخص‌های سلامت را رعایت نکنند، برخورد و فعالیت آنها متوقف خواهد شد.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: تا کنون 3 واحد آلاینده پلمپ شده و 20 واحد نیز با اخطار دوم روبرو شده‌اند و بنا به مشکلات مبتلابه هر واحد، بازه زمانی معینی برای رفع ایراد تعیین شده است.

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید داشت: حکم بازداشت 2 مدیرواحد متخلف نیز از سوی نماینده دستگاه قضائی صادر شده و اداره حفاظت محیط زیست در این طرح با هیچ تخلفی مماشات نخواهد کرد.

وی در پایان عنوان داشت: همانقدر که امر اشتغال دارای اهمیت است، سلامت مردم در سیاست دولت تدبیر و امید از توجه بیشتری برخوردار است و در خواست ما از کارآفرینان این است که مراتب سلامت زیست محیطی را در واحدهای صنعتی رعایت کنند، تا شاهد رشد روزافزون صنایع در کنار حفاظت محیط زیست باشیم.

کد خبر 283445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha