جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در گرمای سیدنی تمرینات سختی را برگزار کردند، آنهم درشرایطی که کی‌روش در این تمرین علاوه بر گفت‌وگو با ملی‌پوشان، صحبت‌های ویژه‌ای را با دروازه‌بان‌ها انجام داد.

تیم ملی تمرین

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که 9 روز دیگر باید دیدارهای خود در رقابتهای جام ملت‌های آسیا را با دیدار برابر بحرین آغاز کند، امروز تمرینات آماده‌سازی خود را پی گرفت؛ تمرینی که با توجه به گرمای هوا در سیدنی و شدت برنامه‌ها، فشار بالایی را به بازیکنان وارد کرد تا آنها بتوانند با بدنها و ذهنهایی آماده تر وارد مسابقات شوند.

در ابتدای تمرین حدودا دو ساعته امروز، کارلوس کی‌روش حدود 25 دقیقه در میانه میدان برای شاگردانش صحبت کرد. او بر تمرکز بالای تیمی تاکید کرد و به آنها یادآور شد دیدار برابر حریفان آسیایی از همین امروز آغاز شده است. پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، بازیکنان تمرینات گرم کردن روزانه خود را زیر نظر میکو، مربی فنلاندی انجام دادند.

پس از این قسمت، دروازه‌با‌ن‌ها با هدایت دن گاسپار تمرینات متنوع دروازه‌بانی را برگزار کردند که پس از چند لحظه کی‌روش به جمع چهار نفره گاسپار، حقیقی، فروزان و بیرانوند اضافه شد تا دقایقی هم با آنها صحبت کند. این در حالی بود که برنامه‌های تاکتیکی تیم زیر نظر مارکار آقاجانیان و اوسیانو پیگیری می‌شد.

در ادامه بازیکنان حاضر در تمرین به دو تیم تقسیم شدند تا در فاصله بین شش دروازه کوچک و دو دروازه بزرگ بازی درون تیمی برگزار کنند؛ بخشی که با جدیت هر چه بیشتر بازیکنان و کادر فنی انجام گرفت و بیشترین فشار را به بازیکنان وارد کرد. کی‌روش در این بخش مدام به بازیکنان تاکید می‌کرد که با زدن کمترین ضربه، توپ را به سمت جلو پاس بدهند.

پس از این قسمت، کی‌روش دوباره بازیکنان را به وسط زمین فرا خواند و بعد از چند دقیقه صحبت برای آنها، با تک تک بازیکنان دست داد تا این بخش حسن ختام تمرین تاکتیکی امروز ملی پوشان ایران باشد.

بعد از تمرین امروز، بازیکنان به استخر کمپ تمرینی رفتند تا آماده بازگشت به هتل شوند.

کد خبر 282851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha