همشهری آنلاین: جام ملت‌های آسیا، بعد از جام جهانی بزرگترین مسابقات فوتبال برای قاره کهن است و همشهری آنلاین، تلاش دارد پوششی شایسته از این مسابقات ارئه دهد.

lجام ملت‌های آسیا ملبورن

شانزدهمين دوره مسابقات جام ملت‌هاي آسيا در ملبورن استراليا برگزار مي‌شود. ايران قهرمان سه دوره اين مسابقات است و به لحاظ آماري نقشي ارزنده در اين هماورد فوتبالي در سطح ‌‌آسيا دارد.

اگر مايليد از تاريخچه اين مسابقات اطلاع كسب كنيد مي‌توانيد روي آشنايي با جام ملت‌هاي آسيا كليك كنيد.

تيم ملي ايران بعد از مسابقات جام جهاني، كه در مجموع به نظر منتقدان فوتبال كارنامه‌اي معقول بدست آورد، اين‌بار به رغم تعداد محدود مسابقات تداركاتي بعد از اردوي آفريقاي جنوبي به ملبورن استراليا رفته است كه قدرت خود را به رخ حريفان بكشد.

تيم ملي ايران در گروه C اين مسابقات قرار دارد و با تيم‌هاي امارات، قطر و بحرين هم‌گروه است. كارلوس كي‌روش، سرمربي تيم ملي در يكي از مصاحبه‌هاي خود پيش از سفر به استراليا گفته بود كه امارات و قطر مدعیان گروه هستند نه ما ولي اين سخن چيزي از هيجان و توقع فوتبال دوستان ايراني از تيم ملي كشورشان كم نمي‌كند.

تيم ملي ايران نخستين بازي خود را ساعت 12 و 30 دقيقه يكشنبه 21 دي با بحرين انجام خواهد داد و چهار روز بعد يعني 25 دي در همان ساعت به مصاف قطر مي‌رود. آخرين بازي مرحله مقدماتي تيم ملي ايران در ساعت 12 و 30 دقيقه دوشنبه 29 دي با امارات است.

همشهري آنلاين در طول شانزدهمين مسابقات جام ملت‌هاي آسيا، اخبار متنوع و مختلفي از مسابقات و حواشي آن را در اختيار مخاطبان قرار خواهد داد.

کد خبر 282843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha