جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: دانشجویان گرافیک با برپایی نمایشگاه گروهی پوستر «اخلاق و مهرورزی» به استقبال روز اخلاق و مهرورزی رفتند.

نمایشگاه پوستر مهرورزی

به گزارش  مهر، نمایشگاه پوستر «اخلاق و مهرورزی» به مناسبت ایام ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) روز گذشته 11 دی ماه با حضور جمعی از استادان و دانشجویان هنر در فرهنگسرای اندیشه گشایش یافت.

جلال عطارزاده مدیر انتشارات عزیزستان که پیش از این دو نمایشگاه پوستر با موضوع مهربانی برگزار کرده است، در افتتاحیه نمایشگاه گفت: امسال با توجه به نامگذاری روز ولادت رسول مهربانی به عنوان «روز اخلاق و مهربانی»، دانشجویان گرافیگ دانشگاه شریعتی با استفاده از احادیث پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تلاش کرده ‌اند، توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان را به تاثیر شگرف مهرورزی در سبک زندگی امروزی جلب کنند.

به گفته دبیر شورای گرافیک معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما، در این نمایشگاه 36 پوستر از 30 هنرمند دانشجوی طراحی گرافیک با عنوان «مهربان باشیم» به نمایش در آمده است که در آنها با استفاده از رنگ و ترکیب بندی­ های جذاب و بهره­ گیری از فرم ‌ها و نقوش تزئینی ایرانی و اسلامی سعی شده است تا مفهوم مهروزی منتقل شود.

این مدرس دانشگاه و عضو شورای گرافیگ سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت ترویج روز اخلاق و مهروزی تاکید کرد: در دورانی که جشن ولنتاین حتی در کشورهای اسلامی با تبلیغاتی گسترده به سنتی غالب تبدیل شده است، باید اهمیت اخلاق و مهروزی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را به نسل جوان یادآوری کرد.

نخستین نمایشگاه «اخلاق و مهروزی» که به همت انتشارات عزیزستان از دیروز گشایش یافته است، تا روز سه شنبه 16 دی در فرهنسگرای اندیشه میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

کد خبر 282842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha