جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فریال بهزاد که به تازگی فیلمبرداری فیلم تازه‌اش «حریر» را به پایان برده است، گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر اکران بشود.

حریر

به گزارش ايسنا؛‌ این کارگردان در باره اين فيلم ادامه داد: «حریر» یک فیلم اجتماعی است چراکه علاقه‌مند بودم با روایت یک موضوع اجتماعی، این ژانر را تجربه کنم.

بهزاد که سال‌ها سابقه کار در سینمای کودک و نوجوان را داشته است، درباره حضور کمرنگش در این ژانر سینمایی توضیح داد: از سینمای کودک دور نشده‌ام و هنوز خیلی به آن علاقه‌مندم، اما متأسفانه فیلم‌های کودک خیلی در جدول اکران فیلم‌های سینمایی ما قرار نمی‌گیرند و با مخاطبان اصلی خود ارتباط پیدا نمی‌کنند.

این کارگردان سینما با اشاره به فعالیت‌هایش در ژانرهای مختلف سینمایی یادآور شد: در این سال‌ها ژانرهای گوناگونی همچون سینمای کودک، نوجوان، کمدی، فانتزی، ملودرام و ... را تجربه کردم و دوست داشتم ژانر اجتماعی را هم امتحان کنم.

او درباره حضور کمرنگش در عرصه فیلمسازی نیز توضیح داد: آخرین فیلمم خیلی دیر و بدموقع اکران شد به همین دلیل از نظر سرمایه‌گذاری دچار مشکل شدیم. همیشه دغدغه فیلمسازی را دارم اما متأسفانه اکران فیلم در سینمای ایران حتی از ساخت خود فیلم دشوارتر است.

همچنین غلامرضا آزادی تهیه‌کننده فیلم «حریر» با ابراز خرسندی از پایان فیلمبرداری آن به ایسنا گفت: سعی کردیم در سکوت خبری فیلمبرداری را به پایان برسانیم و بعد اطلاع‌رسانی کنیم. در حال حاضر نیز با جدیت مشغول مونتاژ،‌ صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم هستیم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فیلم به جشنواره برسد.

وی با اشاره به موضوع فیلم «حریر» افزود: این فیلم درباره مشکلات اجتماعی و مصائب دختری است که اضافه وزن دارد و برای یافتن راهی برای رهایی از این معضل، همه جور چاره‌اندیشی می‌کند.

این تهیه‌کننده سینما که سابقه زیادی در تولید فیلم‌های کودک و نوجوان دارد، با ابراز تأسف از وضعیت این گونه سینمایی خاطر نشان کرد: سینمای کودک به نوعی حقیر شده است، در حالی که باید آن را حمایت کرد. همه ممالک دنیا که سینمای کودک دارند، با حمایت دولت فیلم می‌سازند، اما متأسفانه در کشور ما مسائل عقیدتی و سلیقه‌ای، این سینما را به گوشه‌نشینی کشانده و این چنین است که فیلمسازی مانند خانم بهزاد سعی کرد به مسائل نسل دیگری بپردازد.

غلامرضا آزادی در پایان صحبتش به ایسنا گفت: بسیار خوشحالم که فیلم «حریر» بعد از سال‌ها پژوهش و بررسی و مشکلاتی که در وزارت ارشاد دولت قبلی برایش پیش آمد، مراحل ساخت و آماده سازی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، عوامل تولید این فیلم به شرح زیر هستند:نویسنده و کارگردان : فریال بهزاد، تهیه کننده : غلامرضا آزادی، مدیر فیلمبرداری : پیام آزادی، مدیر تولید : مجید فردی انور، صدابردار و صداگذار : رضا اردلان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : بابک سیمانی، منشی صحنه : ثریا ریاحی، انتخاب بازیگر : امیر شمس الدین حشمت زاد، عکاس : حبیب مجیدی، طراح گریم : محمد ضیایی، مدیر تدارکات : سید مهدی منیری، تدوینگر : نیما دبیرزاده، طراح صحنه و لباس : غلامرضا آزادی، بازیگران : علیرضا جلالی تبار ، ژاکلین آواره ، امیر صالحی زاده ، روشنک عجمیان ، آرزو ابی‌زاده ، مجید مهدی‌زاده ، فرشته آلوسی ، هما سرو ، بابک غفاری ، نور علی فرهادی، الهه شیرازی ، غزل کرمعلی ، نازنین احمدی ، آزیتا ستوده ، مریم آهنگر ، امیر حشمت زاد ،مژگان ترانه ، پریسا یونسی ، امید طهماسبی ، محمد ضیایی ، فرهاد راد، سمیرا آقایی ، هدیه شهیدی ،پرنیا بیات ، مهرناز طهماسبی ، مهرنوش طهماسبی ، نیمارضازاده ، سحر محمدی ، نیکا خسروآبادی ، الهام نورانی ، رضا آزاد ، مینو نوبهاری ، هلیا غیبی ، رکسانا محمدرضا ، راحیل بوستانی ، محمد بهروز شیخ سفلی ، مژگان شمس.

 

کد خبر 282832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha