همشهری‌آنلاین: سخنگوی اورژانس تهران از افزایش ۱۰ درصدی مأموریت‌های اورژانس در ۲ روز اخیر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ بیمار قلبی و ۱۲۹ بیمار تنفسی به بیمارستان منتقل شدند.

فارس نوشت: حسن عباسی از افزایش 10 درصدی مأموریت‌های اورژانس در 2 روز اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه این افزایش بیشتر مربوط به مأموریتهای مرتبط با حوادث رانندگی بوده که البته همه آنها مصدوم نداشتند گفت: در روز گذشته تعداد 1434 ماموریت از سوی نیروهای اورژانس انجام شده است که 263 مورد آن مربوط به بیماران قلبی و 129 مورد مربوط به بیماری‌های تنفسی بوده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تعداد مصدومان ناشی از تصادفات تهران را 195 نفر عنوان کرد و از مسمومیت 10 شهروند تهرانی به وسیله گازهای استنشاقی خبر داد.

وی در ادامه به اشاره به هوای آلوده این روزهای شهر تهران در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان حتی المقدور از ترددهای غیرضروری درون شهری اجتناب کنند و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا در کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

عباسی ادامه داد: گروههای در معرض خطر مانند کودکان و سالخوردگان و بیماران قلبی و تنفسی و خانم‌های باردار در صورت امکان در سطح شهر تردد نکنند و سایر افراد نیز از ماسک‌های فیلتر دار استفاده کنند.

وی یادآور شد: مصرف لبنیات به ویژه شیر، مصرف میوه و سبزیجات تازه، مصرف مایعات تا حدودی به دفع سموم در بدن کمک می کند.

کد خبر 282613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha