همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور و مستند «آتلان» به کارگردانی معین کریم‌الدینی در ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی اکران می شود.

جشنواره دانشجویی

به گزارش مهر، ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی از 7 الی 10 دی ماه در پردیس سینما ملت، سالن آمفی تئاتر دانشگاه صدا و سیما و بخش بین الملل در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که شامل 53 اثر در بخش پویانمایی، 197 اثر در بخش داستانی، 43 اثر در بخش ویدئو گرافیک، 100 اثر در بخش مستند و 9 اثر در بخش تله تئاتر می شود.

همچنین در بخش بین الملل 98 اثر از کشورهای عراق، قطر، کویت، پاکستان، امارات، عربستان، بوسنی و لبنان به دبیرخانه ارسال شده است.

شناسایی آثار فیلمسازان برتر جهت نمایش در رسانه ملی، پرداختن به موضوعاتی با محوریت «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و ایجاد تعامل هنری بین دانشگاه های سراسر کشور و مراکز فرهنگی - هنری و استعداد یابی، کشف و هدایت نیروهای جوان و خلاق، مستعد و متعهد دانشجویی از جمله مهمترین اهداف ششمین جشنواره بین المللی فیلم دانشجویی است.

در آیین افتتاحیه این جشنواره که فردا یکشنبه هفتم دی ماه راس ساعت 9 صبح در سالن 3 پردیس سینمایی ملت برگزار می شود، آخرین ساخته احسان عبدی پور کارگردان فیلم «تنهای تنهای تنها» به نام «پاپ» و مستند «آتلان» مستند برگزیده جشنواره سینما حقیقت اکران خواهد می شود.

کد خبر 282203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha