چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر داخلی خود، دقایقی پیش وارد فرودگاه بیرجند شدند.

حسن روحانی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در بدو ورود به فرودگاه، مورد استقبال «وجه اله خدمتگزار» استاندار خراسان جنوبی و حجت الاسلام و المسلمین «علی رضایی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند و دیگر مقامات این استان قرار گرفت.

در ابتدای مراسم استقبال، فرزند شهید «مهدی صادقی» که توسط گروهک تروریستی ریگی به شهادت رسید، به نمایندگی از خانواده شهدا با اهدای گل به رییس جمهوری، خوش آمد گفت.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی و تجاری و محمد رضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری، حسن روحانی را در یازدهمین سفر همراهی می کنند.

نخستین برنامه رییس جمهوری، دیدار با اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی است که در استادیوم آزادی بیرجند انجام می شود.

دیدارهای جداگانه با علما، ایثارگران، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین نخبگان و برگزیدگان استان از دیگر برنامه های روحانی در این سفر است.

همچنین قرار است رییس دولت تدبیر و امید در این سفر در جلسه شورای اداری استان حضور یابد و در پایان نیز نشست خبری برای پاسخگویی به سوالات رسانه های استانی داشته باشد.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است.

 

کد خبر 281856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha