مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: به زودی هتل منحصربه‌فردی در پاریس ساخته می‌شود که نه تنها چشم‌انداز دیدنی دارد بلکه اقامت در آن ارزان قیمت هم خواهد بود حال آن که این شهر مهد گران‌ترین هتل‌های دنیاست.

به گزارش مهر، پاریس در زمره گران قیمت‌ترین هتل‌های جهان جای دارد و همواره انبوهی از گردشگران خارجی از سراسر جهان در گوشه و کنار آن در حال حرکت و بازدید هستند. این هجوم باعث شده تا فقدان هتل‌های ارزان قیمت همواره احساس شود.

اکنون برای حل این مشکل شرکت MenoMenoPiu Architects دست به کار شده و طرح اولیه هتل کپسولی را برای این شهر ارایه کرده که نه تنها محل اقامتی ارزان قیمت برای گردشگران به شمار می‌آید بلکه به جهت قرار داشتن در ساحل رودخانه "سن" چشم‌انداز دیدنی خواهد داشت.

این هتل EauBerge نام دارد و با الهام گرفتن از هتل‌های کپسولی رایج در ژاپن طراحی شده است. اتاق‌ها در این هتل واقعا کوچک هستند و تنها 4 مترمربع وسعت دارند. البته اتاق‌های دوتخته کمی بزرگ‌تر بوده و 7 متر مربع بزرگی دارند.

اتاق‌ها به راهرویی مشترک منتهی می‌شوند و این که برای هر 10 اتاق یک حمام در نظر گرفته شده است.

در پاریس نزدیک به 120 موزه و شماری از جاذبه‌های گردشگری وجود دارد که موجب می‌شود سالانه میلیون‌ها تن از سراسر جهان خود را به این شهر برسانند.

استفاده از فلزات سبک و مستحکمی نظیر آلومینیوم و توجه به شیوه‌های نوین حفظ برودت و گرمای محیط داخل از جمله ابتکار عمل‌هایی است که در ساخت این هتل به کار گرفته می‌شود.

کد خبر 281216

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha