همشهری آنلاین: مائده طهماسبی، بازیگر نقش زهره در سریال «پرده‌نشین» گفت: خوشبختانه «پرده‌نشین» داستان خسته‌کننده‌ای از آب درنیامده است و این سریال توانسته مخاطب را با خود همراه کند.

سریال پرده نشین

به گزارش ايسنا؛ این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گویی درخصوص حساسیت‌های حاکم بر سریال «پرده‌نشین» و رعایت آن از سوی عوامل اظهار کرد: موضوع اصلی سریال «پرده‌نشین» اجتماعی است که البته بیشتر قشر روحانیت را دربرمی‌گیرد و طبیعتا اینگونه موضوعات به دلیل حساسیت‌هایی که دارند خاص‌تر هستند و حتما باید یکسری مسائل از دید کارگردان رعایت شود.

خوشبختانه کارگردان و تهیه‌کننده «پرده‌نشین» از جمله افراد خوش‌نام سینما و تلویزیون هستند که به خوبی توانسته‌اند از عهده کارشان برآیند. وقتی این شب‌ها این سریال را روی آنتن می‌بینم، بیشتر لذت می‌برم که توانسته بیننده را با خود همراه کند.

وی که همسر فرهاد آییش (دیگر بازیگر سریال «پرده‌نشین») است، در ادامه با اشاره به نقشش در سریال بهروز شعیبی یادآور شد: در سریال «پرده‌نشین» نقش زهره را بازی کرده‌ام. زهره زنی است که بیماری خاص دارد و به سبب بیماری‌اش روی صندلی چرخ‌دار می‌نشیند. این کاراکتر مدام درگیر خانواده‌اش است. به نظر خودم در این سریال نقشی متفاوت را ایفا کردم؛ چراکه طی این سال‌ها چنین نقشی را در سینما و تلویزیون نداشتم و اولین بارم بود که روی صندلی چرخ‌دار نشستم.

طهماسبی سپس از حضورش در سریال «پرده‌نشین» اظهار رضایت کرد و افزود: بهروز شعیبی کارگردان خوب، آرام و صبوری است. ما بازیگران وقتی با یک کارگردان صبور و با ادب کار می‌کنیم، با عشق و دل کارمان را پیش می‌بریم. آقای شعیبی هم از جمله کارگردانان با ادب و آرامی است که واقعا از اینکه با ایشان همکاری کردم لذت بردم.

این بازیگر همچنین درخصوص بداهه‌گویی بازیگران در سریال «پرده‌نشین» بیان کرد: بازی‌ها بیشتر بر اساس متنی که نویسنده آماده کرده بود، پیش می‌رفت ولی در برخی مواقع آقای شعیبی با بازیگران تمرین می‌کرد و نکاتی را در همان حین بازی با مصلحت گروه به کار اضافه می‌کرد؛ البته ناگفته نماند که متن کار همیشه باید از نظر ناظر کیفی بررسی شود که این کار حتما در «پرده نشین» انجام شد.

طهماسبی در پایان صحبت‌هایش درباره‌ی حضورش در پروژه «عشق تعطیل نیست» به ایسنا گفت: حدود یک ماه و نیم است که با سریال «عشق تعطیل نیست» بیژن بیرنگ همکاری دارم و در حال حاضر در شهرک سینمایی غزالی مشغول کار هستیم.

کد خبر 281035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha