همشهری آنلاین: رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر که در شهر ارومیه آغاز شده بود، عصر پنجشنبه (۲۰ آذر) به پایان رسید و تیم آکادمی جمال ارومیه در مجموع دور رفت و برگشت قهرمان شد.

Jamal Team

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، دور مقدماتی این رقابت‌ها در مهر ماه انجام شد و 23 تیم در سه گروه هشت تیمی رقابت‌های خود را آغاز کردند كه از هر گروه سه تیم جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کردند.

اين تيم‌ها مسابقات نهایی دور رفت را ابتدای آذر ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار كردند كه در پایان تیم آکادمی پینگ پنگ جمال ارومیه با کسب 16 امتیاز در صدر ایستاد، نفت و گاز گچساران با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و شهرداری اراک الف نیز با امتیاز مشابه 14 در رده سوم ايستاد.

دور برگشت از روز چهارشنبه (19 آذر) در شهر ارومیه با سرداوری داریوش ضرغام‌پور آغاز شد. در اين دور تیم‌های هیئت لرستان و آرایشی بهداشتی گلستان از حضور در رقابت‌ها انصراف دادند.

در مجموع دور رفت و برگشت تیم آکادمی جمال ارومیه با اضافه کردن 11 امتیاز به اندوخته خود 27 امتیازی شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. نفت و گاز گچساران با این که در دور برگشت در صدر قرار داشت، در مجموع دو دور با 26 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم اراک الف با 24 امتیاز سوم شد.

بازیکنان تیم جمال ارومیه در رقابت‌های امسال مهدی جلیلی، آریا امیری، نوید شمس، حمید شمس، علیرضا رهنما، جمال باقرزاده، مبین علیپور، امیررضا محمدزاده، عرفان فاخری و سهند قلی‌پور بودند که با هدایت احمد جعفری‌پور در رقابت‌های امسال حاضر شدند.

6 تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر نونهالان ونوجوانان امسال در لیگ برتر باقی ماندند و سه تیم شهرداری اراک ب، هیئت لرستان و آرایشی بهداشتی گلستان به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

در پایان لیگ برتر نونهالان و نوجوانان امسال، بازیکنان تیم جمال ارومیه عناوین بهترین‌های لیگ را نیز به خود اختصاص دادند. آریا امیری بهترین بازیکن رده سنی نونهالان شد. در رده سنی نوجوانان نيز مهدی جلیلی بهترین بازیکن شد. نوید شمس هم از این تیم پدیده مسابقات امسال لقب گرفت.


جدول لیگ برتر نونهالان و نوجوانان در پایان دور رفت و برگشت به شرح زیر است:

1 آکادمی جمال ارومیه
2 نفت و گاز گچساران
3 شهرداری اراک الف
4 شهرداری سنندج
5 هیئت قزوین
6 شهرداری اراک ب
7 مناطق نفت‌خیز جنوب
8 هیئت لرستان
9 آرایشی بهداشتی گلستان

 

کد خبر 280969

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha