همشهری آنلاین: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: تردد تمام تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در محورهای اهواز، سوسنگرد، بستان، چزابه و اهواز، خرمشهر و شلمچه ممنوع است.

police

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت های تردد در جاده‌های کشور را به شرح ذیل اعلام کرد:

1 - تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 19 آذرماه 93 الی ساعت 24 روز شنبه مورخ 22 آذرماه 93 از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج ـ چالوس، قزوین ـ رشت، تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

2 ـ  تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

3 ـ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه مورخ 22 آذرماه 93 از کرج به سمت مرز‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرز‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

4 ـ تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

5 ـ تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 23 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه 19، 20، 21 و 22 آذرماه 93 از محور هراز ممنوع است.

6 ـ تردد کلیه تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه و شنبه 21 و 22 آذرماه 93 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محورهای اهواز ـ سوسنگرد ـ بستان ـ چزابه و اهواز ـ خرمشهر ـ شلمچه: تردد تمام تریلرها به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 الی 24 روزهای 18، 19، 20، 23 و 24 آذرماه 93 از محورهای فوق ممنوع است.

لازم به ذکر است ضمناً مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند موظفند به نحوی برنامه‌ریزی و تردد نمایند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی هنگامی که فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود مجاز به تردد نیستند.

کد خبر 280770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha