همشهری‌ آنلاین: حمید رضا سیاسی گفت به دلیل شکایت کشتی‌گیران، والیبالیست‌ها و دو شرکت که هیچ‌کدام ارتباطی به وی ندارد بازداشت شد.

حمید رضا سیاسی

سیاسی در گفت‌وگوی با "ورزش سه" درباره بازداشتش گفت: مطالبات کشتی گیرها، والیبالیست‌ها و موضوع شرکت اس آی اس و شرکت جنسیس هیچ ارتباطی به بنده ندارد اما دوستان لطف کردند و من را به دلیل آنکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم و مسئولیت حقوقی دارم، بازداشت کردند.

موضوع مطالبات والیبالیست‌ها به دوره مدیرعاملی حجت‌الله خطیب در سال 1383 (ده سال پیش) برمی‌گردد و کشتی‌گیرها هم در سال دوم حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بسته‌اند و به دنبال مطالبات خود هستند. مساله شرکت اس آی اس هم که قرارداد آن در زمان محمد رویانیان بسته شده، موضوعی پیچیده است که به نظر می‌‌رسید در نهایت باعث دردسر سیاسی بشود. اس آی اس حق بهره برداری در برند پرسپولیس را به مدت 3 سال در اختیار گرفته بود اما این قرارداد امسال با یک اسپانسر تازه (معرفی شده از سوی وزارت ورزش) نقض شده است و حالا سیاسی باید پاسخگوی این موضوع باشد.

سیاسی می‌‌گوید: من به جرم گناه نکرده، اینجا هستم. این موضوعات ریشه در گذشته پرسپولیس دارند و من زمانی برای حل آنها نداشته‌ام.

همچنین سیاسی درباره اینکه چرا برای او وثیقه صادر نشده گفت: برای من قرارداد بازداشت موقت صادر کرده‌اند و دادسرا نپذیرفت که با وثیقه ای متناسب با میزان شکایت آزاد بشوم.

کد خبر 280254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha