همشهری آنلاین: تیم منتخب پرورش اندام ایران با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ بیشترین سهم را از مدال‌های توزیع شده در چهارمین دوره مستر المپیای آماتورهای جهان در روسیه داشت.

M.Mashayekh

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان که با حضور 82 ورزشکار از 21 کشور در مسکو پیگیری شد، تیم اعزامی کشورمان با سه طلا، سه نقره و چهار برنز به کار خود پایان داد.

در آخرین روز این مسابقات، بابک اکبرنیا در وزن منهای 80 کیلوگرم، مرتضی مشایخ در وزن منهای 90 کیلوگرم و مرتضی اویسی پاک‌نیت در وزن منهای 95 کیلوگرم به مقام نخست اوزان خود دست یافتند و نشان طلا را به گردن آویختند.

حمید لکزایی در وزن منهای 85 کیلوگرم، آیت نجد باقری در وزن منهای 95 کیلوگرم و رضا باقرزاده در وزن منهای 100 کیلو گرم مردان نقره ای پرورش اندام در مستر المپیای مسکو بودند.

سجاد محمدی در وزن منهای 70 کیلوگرم، مصطفی اسکندری در وزن منهای 80 کیلوگرم، مهدی پیرسراندیب در وزن منهای 90 کیلوگرم و مجتبی نوترکی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم با کسب نشان برنز، مستر المپیای آماتورهای جهان را پشت سر گذاشتند.

علیرضا صاحب زمانی در وزن منهای 90 کیلوگرم و امید سلیمانی، دیگر فینالیست‌های تیم ایران بودند که به ترتیب با کسب عنوان چهارمی و پنجمی به کار خود پایان دادند.

براساس این گزارش، به نفرات اول هر وزن این رقابت‌ها 3000 هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب 1500 و 1000 دلار اهدا می‌شود.

عبدالعزیز جلالی، نماینده سنگین وزن كشور مغرب عنوان قهرمان قهرمانان (اوورالی) این مسابقات را به دست آورد.

 

کد خبر 279586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha