چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: بلاتر موفقیت فوتبال عراق را ستود.

ژوزف بلاتر ، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) که روز یکشنبه 7 مرداد برای دیدن بازی فینال چهاردهمین دوره جام ملتهای آسیا به جاکارتا رفته بود با تمجید از تیم موفق عراق و فوتبال زیبائی که به نمایش گذاشت گفت: " من شاهد یک پیروزی فوق العاده بودم ."

 وی که معمولا به تماشای مسابقات نمی‌رود و این بار صرفا به دلیل علاقه به دو تیم فینالیست این رقابتها در ورزشگاه حضور یافته بود ، ادامه داد : " می‌دانم که عراقی‌ها نمی‌توانستند تحت شرایط عادی تمرین کنند . به همین خاطر کار مربی آنها بسیار ارزشمند بوده است .

  این بازیکنان روز یکشنبه تیمی بسیار هماهنگ و یکدل داشته و فوتبال موثر و زیبائی را به نمایش گذاشتند . آنها نشان دادند که در فوتبال می‌توان به یک هدف مشترک رسید ."

به گزارش سایت فیفا ، او در رابطه با 60000 تماشاگری که آن شب در ورزشگاه حضور داشتند اظهار داشت : " فکر می‌کنم تماشاگران با دیدن بازی عراقی‌ها به یک باره تصمیم گرفتند از تیم آنها حمایت کنند."

رئیس فیفا آرزو کرد که این پیروزی تاریخی در طولانی مدت تاثیر مثبتی روی پیشرفت کشور عراق داشته باشد. " امیدوارم که فوتبال با توانائی‌هایش اختلافات موجود را از میان بردارد و برای مردم آینده بهتری را به ارمغان بیاورد ."

کد خبر 27953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز