همشهری آنلاین: هفته پنجم لیگ برتر با پیروزی تیم‌های مهرام، دانشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام و ثامن مشهد همراه بود.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در دو بازی که در تهران برگزار شد تیم دانشگاه آزاد موفق شد با اختلاف 15 امتیاز و با نتیجه 82 بر 67 مقابل میهمان خود، نفت آبادان به پیروزی برسد كه با این برتری در جمع بالا نشینان لیگ برتر باقی ماند.

مهرام تهران و فولاد هفت الماس قزوین همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی نزدیک و زیبایی را در سه کوارتر ابتدایی به نمایش گذاشتند، به نحوی که کوارتر اول با نتیجه تساوی 16 به پایان رسید، در کوارتر دوم مهرام 22 بر 19 پیش افتاد و در مجموع 38 بر 35 نیمه نخست را با پیروزی به پایان رساند. در کوارتر سوم هفت الماس قزوین 20 بر 19 تیم برتر میدان بود، اما در کوارتر چهارم این بازیکنان مهرام بودند که موفق شدند با ارائه یک بازی برتر و دفاع مستحکم مقابل بازیکنان هفت الماس، این دیدار را با نتیجه 95 بر 74 به سود خود خاتمه دهند.

پتروشیمی بندرامام، دیگر تیم مدعی این فصل مسابقات میزبان پمیناي اصفهان بود. پتروشیمی با درخشش بازیکنان جوان خود نظیر بهنام یخجالی موفق شد با نتیجه 92 بر 48 حريف خود را با شکست بدرقه کند.

تیم ثامن مشهد که موفق شده بود مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر اولین پیروزی این فصل خود را به دست آورد، هفته پنجم را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و موفق شد با نتیجه نزدیک 66 بر 64 مقابل شهرداری گرگان به برتری برسد.

 

کد خبر 279075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha