یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک مقام اتحادیه ماهی فروشان نیجریه گفت: گروه تروریستی بوکوحرام ۴۸ ماهی فروش را در شمال شرقی نیجریه در ساحل دریاچه چاد به قتل رساند.

بوکوحرام دهها ماهی فروش را کشت

به گزارش ايرنا به  شبکه خبری اسکای نیوز، ابو بکرغمندی مسئول اتحادیه ماهی فروشان نیجریه افزود: تروریست های بوکوحرام پنجشنبه گذشته جاده ارتباطی نیجریه به چاد در نزدیکی روستای دورون باغا را بستند.

غمندی افزود: تروریست های مسلح بوکوحرام پس از بستن جاده مذکور 48 ماهی فروش را در حالی که برای فروختن ماهی ها عازم چاد بودند کشتند.

پیش از این نیز تروریست های بوکوحرام 45 تن را در حمله چهارشنبه خود به روستای ازایا کورا در منطقه مافا در ایالت بورنو در شمال شرقی نیجریه به قتل رساندند.

گروه تروریستی بوکوحرام که قصد تجزیه سرزمین های شمال نیجریه را دارد حملات تروریستی خود را پس از اعلام مخالفت با پیشنهاد دولت درباره برقراری آتش بس در ماه گذشته افزایش داد.

بوکو حرام گروهی تروریستی و مسلح در نیجریه است که از جمله خواسته های این گروه تعطیلی تمامی مدارس در این کشور است.

از زمان شروع شورش بوکوحرام در سال 2009، بیش از 13 هزار نفر در نیجریه کشته شده اند. این گروه اکنون در تلاش برای تشکیل یک حکومت کنترل چندین شهر کشور را در دست دارد. این گروه تروریستی بارها دختران نیجریه ای را در شهرهای مختلف این کشور ربوده است.

کد خبر 278869

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha