همشهری آنلاین: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: آشفته بازار تبلیغات نادرست در حوزه سلامت با تصویب و اجرای قانون تبلیغات قابل پیشگیری است.

هاشمی

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه جلسه مشترک با وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به منظور انعقاد تفاهمنامه جامع فرهنگ و سلامت ، گفت: متاسفانه در عرصه پزشکی تبلیغات سوء و نادرستی در صفحات برخی نشریه ها به چشم می خورد که قانون تبلیغات پزشکی هم در این حوزه الزام آور نیست.

هاشمی گفت: با این حال وزارت ارشاد، قانون تبلیغات را به مجلس شورای اسلامی ارایه داده است که امیدواریم نظر وزارت بهداشت نیز در این قانون اعمال شود تا بتوانیم از آشفته بازار تبلیغات نادرست در حوزه سلامت پیشگیری کنیم.

وی گفت : وزارت بهداشت در زمینه کتاب و نشر آثار سلامت، ماموریت های مشترکی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد. ضمن اینکه کارگروهی نیز برای نظارت بر نشر آثار سلامت بین دو وزارتخانه تشکیل شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در موضوعات کلی حوزه سلامت نیز ماموریت های مشترکی داریم، افزود: مسلما عملیاتی شدن تفاهم نامه جامع فرهنگ و سلامت به ویژه در حوزه بهداشت و پیشگیری و تامین بیشتر سلامت مردم بیش از گذشته ، نقش کمک کننده‌ای دارد.

کد خبر 278453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha