دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دمای هوا در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در ساعت‌‌های پایانی امروز شاهد بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در تهران باشیم.

باران

به گزارش فارس، محمد اصغری درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده با بیان اینکه بارندگی‌ها هم‌اکنون در برخی از مناطق کشور آغار شده است، اظهار داشت: بر همین اساس بارندگی‌ها در روز جاری در آذربایجان‌ها، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و ایلام آغاز شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: طی روز‌های آینده بارش‌ها سایر مناطق کشور را تحت پوشش قرار دهد.

وی از کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: فردا آنچه که در تهران ملموس خواهد بود کاهش نسبی دما است ضمن آنکه بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در ساعت‌های پایانی امروز در این کلانشهر دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: در شنبه هفته آینده یک سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود حداقل در 10 روز ابتدایی آذرماه شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی باشیم.

اصغری خاطرنشان کرد: این در حالی است که در هفته گذشته پایداری‌‌های جوی در کلانشهر تهران و همچنین بسیاری از مناطق کشور تداوم داشت.

کد خبر 278143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha