یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدتی قبل حسام نواب صفوی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که «کمپانی برادران وارنر» که یکی ازبزرگ‌ترین شرکت‌های فیلمسازی هالیوودی است به او پیشنهاد بازی در فیلم زندگی‌نامه «الویس پریسلی» ستاره موسیقی جهان را داده است.

الویس

مدتی قبل حسام نواب صفوی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که «کمپانی برادران وارنر» که یکی ازبزرگ‌ترین شرکت‌های فیلمسازی هالیوودی است به او پیشنهاد بازی در فیلم زندگی‌نامه « الویس پریسلی» ستاره موسیقی جهان را داده است. چند روز بعد از این پست، نواب صفوی بار دیگر اعلام کرد که همکاری‌اش با این شرکت، برای ساخت فیلم زندگینامه الویس پریسلی، نهایی شده است.

به بهانه این اتفاق چند ساعتی با حسام نواب صفوی در دفتر وکالتش به صحبت نشستیم تا بدانیم ماجرا از چه قرار بوده است.

  • اعلام کرده‌اید که قرار است در نقش الویس پریسلی ستاره موسیقی جهان ایفای نقش کنید، خیلی‌ها گفتند که این خبر شایعه‌ای بیش نیست. خودتان این خبر را تایید می‌کنید یا تکذیب؟

خبر کاملا صحت دارد، من پیشنهاد بازی در فیلمی را دارم که برگرفته از زندگینامه الویس پریسلی است البته فقط در یک مقطع از فیلم که برمی‌گردد به آخرین سال‌های دهه ۶۰ که الویس درآن سالها ۳۶ تا ۴۰ ساله بوده است.

  • ماجرا از کجا کلید خورد؟

از سفر من به برزیل، برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال.

  • یعنی شما را در مسابقات فوتبال دیدند؟

زمانی که به استادیوم می‌رفتم تا بازی‌ها را ببینم مردم می‌آمدند و با من عکس می‌گرفتند و به زبان خودشان می‌گفتند «الویس نمی‌میرد»، من هم نمی‌دانستم چه بگویم و چه عکس‌العملی از خودم نشان دهم، بیشتر دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری روی چهره‌ام زوم می‌کردند.

  • اما شما حتی مقابل دوربین عکاسان ایرانی هم زیاد ظاهر نمی‌شدید!

بله، کاملا درست است چون من در کل، اهل عکس گرفتن و این چیزها نیستم و راستش را بخواهید زیاد هم دوست ندارم که عکس بگیرم اما در آن موقعیت که مردم می‌آمدند و با من عکس می‌گرفتند نمی‌دانستم چه کار کنم، چون آنها اصلا من را نمی‌شناختند و نمی‌دانستند یک بازیگر ایرانی هستم و فقط به خاطر شباهتم به الویس، به من لبخند می‌زدند و با من عکس می‌انداختند، بیشتر آنها هم می‌پرسیدند که کجایی هستم و وقتی می‌گفتم «ایرانی»، تعجب می‌کردند، چون در ابتدا تصور می‌کردند که غربی هستم.

  • و با همان عکس‌ها در فضای مجازی مشهور شدید؟

هر چند مردم عکس‌ها را در صفحه‌های اجتماعی‌شان می‌گذاشتند و نظرشان را درباره‌ام می‌نوشتند اما این موضوع باعث همکاری من نبود، بلکه بعد ازبازگشت ما از برزیل به ایران، یک روز دوست من که در برزیل زندگی می‌کند گفت تلویزیون‌های برزیل و آمریکا بارها چهره‌ات را نشان داده‌اند و از شباهت چهره‌ات با الویس پریسلی صحبت کرده‌اند، برای خودم هم جالب بود سعی کردم حتما گزارش‌ها را ببینم. بعد از اینکه تلویزیون‌های برزیل و آمریکا چهره من را نشان داده بودند، مسئولان پروژه زندگینامه الویس، با داوران جشنواره الویس تماس می‌گیرند و درباره من می‌پرسند و جالب است که آنها هم من را می‌شناختند.

  • آن‌ها از کجا شما را می‌شناختند؟

من به خاطر زندگی در آمریکا، بارها با این موضوع مواجه شده بودم که مردم از مقابل من رد می‌شدند و با لهجه‌های مختلف می‌گفتند الویس، یک بار هم یکی با خنده گفت که بهتر است در جشنواره الویس شرکت کنم. من هم کنجکاو شدم که بروم و ببینم این جشنواره چگونه برگزار می‌شود و هدفش چیست، این جشنواره هر ساله در آمریکا در تاریخ ۱۰ تا ۱۶ اگوست برگزار می‌شود، به عبارتی ۲۰ تا ۲۵ مرداد ماه خودمان

منبع: همشهری سرنخ

کد خبر 278032

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha