همشهری آنلاین: نمایشنامه «عروس» نوشته فریده فرجام با نقش‌خوانی بازیگرانی همچون بهزاد فرهانی ‌، فاطمه گودرزی‌، شهره سلطانی‌، خسرو احمدی‌ و ... روخوانی می‌شود.

نمایشنامه عروس

به گزارش ايسنا؛ این نمایشنامه نوشته فریده فرجام است که به عنوان یکی از اولین زنان نمایشنامه‌نویس ایران شناخته می‌شود.فرجام پیش از انقلاب در دهه 40 نمایشنامه‌هایی را به نگارش درآورده است که با کارگردانی هنرمندانی همچون جعفر والی، علی نصیریان و ... اجرا شده‌اند.

نمایشنامه «عروس‌» نیز یکی از متون او است که در دهه 40 نوشته شده و به تازگی در مجموعه نمایشنامه‌های این نویسنده از سوی نشر «مروارید» منتشر شده است. داستان این نمایش درباره زنی است که با تصمیم شوهرش در رابطه با تجدید فراش روبرو می‌شود.

محمدرضا رجبی، علیرضا قنبرزاده فرید، مهدخت مولایی، شبنم عبدالهی،سحر کاوه و آویشن بیکایی دیگر نقش‌خوانان این برنامه هستند.

قرار است این نمایشنامه روز شنبه اول آذر ماه در ادامه جلسات نمایشنامه خوانی بنیاد خیریه یاران برکت مهر در باغ موزه قصر نمایشنامه خوانی شود.

همچنین ساعت 18 روز یکشنبه دوم آذر نیز در دومین برنامه نمایشنامه خوانی«صدای صحنه» که در خانه فرهنگ فدک برگزار می‌شود، خوانش دیگری از این نمایشنامه با همین گروه انجام می‌شود که بعد از آن نیز جلسه نقد و بررسی برگزار خواهد شد.

کد خبر 277943

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha