مرد جوان وقتی که از زبان همسر سابقش شنید که او حاضر نیست به زندگی با وی برگردد، عصبانی شد و دست به جنایتی هولناک زد.

متهم

اين جنايت صبح 21آبان رخ داد. آن روز ساكنان يك مجتمع مسكوني در شرق تهران با پليس تماس گرفتند و خبر از قتل يكي از همسايه‌هايشان دادند. وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند، متوجه شدند كه مقتول زن جواني است كه بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسيده است. يكي از همسايه‌ها در تشريح ماجرا گفت: با شنيدن صداي فرياد زن همسايه‌ از خواب پريدم. وقتي به داخل راهرو سرك كشيدم، شوهر سابق او را ديدم كه بسيار عصباني وارد آپارتمان زن همسايه شد و بعد از اينكه از آنجا چاقويي برداشت دوباره خودش را به پايين پله‌ها، جايي كه زن همسايه‌ در آنجا بود رساند و با چاقو چند ضربه به وي زد و فرار كرد.

با اظهارات شاهدان، تحقيقات براي دستگيري شوهرسابق مقتول شروع شد. درحالي‌كه تحقيقات ادامه داشت اين مرد چند ساعت بعد به كلانتري 128تهران نو رفت و خودش را تسليم كرد. متهم پس از دستگيري به اداره آگاهي انتقال يافت و در بازجويي‌ها به قتل همسر سابقش اعتراف كرد. او گفت: 3سال پيش من و همسرم از هم جدا شديم. اين در حالي بود كه من او را عاشقانه دوست داشتم و اصلا نمي‌خواستم طلاق بگيريم.

يكي از دلايل جدايي ما اين بود كه همسرم با دوستانش رفت‌وآمد داشت. با اين‌حال بعد از جدايي پشيمان شدم و تصميم گرفتم كاري كنم كه او دوباره به زندگي با من برگردد اما هر بار كه به سراغش مي‌رفتم، او برايم شرط مي‌گذاشت. وي ادامه داد: صبح روز حادثه به مقابل خانه او رفتم و از وي خواستم كه با هم بيرون برويم. اما او گفت كه قصد دارد با تعدادي از دوستانش به مسافرت برود. با شنيدن اسم دوستانش، ياد اختلافات قبلي‌مان افتادم و عصباني شدم.

بين ما درگيري لفظي به‌وجود آمد و در همين هنگام همسر سابقم گفت كه از من متنفر است و به‌خاطر همين اخلاقم به‌هيچ‌عنوان قصد ندارد مجددا با من زندگي كند. شنيدن اين جملات برايم سخت بود. خودم را در پايان خط مي‌ديدم. آنقدر عصباني بودم كه كنترلم را از دست داده بودم. به داخل خانه او رفتم و از آشپزخانه يك چاقو برداشتم و وقتي به‌خودم آمدم، فهميدم كه دست به چه اشتباهي زده‌ام. من از اين كارم به‌شدت پشيمانم و اصلا نمي‌خواستم زني را كه عاشقانه دوست داشتم، به قتل برسانم. سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: بعد از اعترافات متهم براي او قرار بازداشت موقت صادر شد و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.

کد خبر 277798

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha