یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

اختلاف ۲ جوان بر سر یک طوطی به درگیری شدیدی بین آنان تبدیل و موجب قتل یکی از آنها شد.

متهمان

روز 14 ارديبهشت‌ماه امسال پيكر نيمه جان جواني 30ساله به نام مجتبي به بيمارستاني در جنوب تهران منتقل شد. او از ناحيه گردن به‌شدت مجروح و دچار خونريزي شديدي شده بود. در اين ميان راننده خودروي پژو مشكي رنگي كه اين جوان را به بيمارستان انتقال داده و گريخته بود، دستگير شد.

همزمان با دستگيري اين جوان از بيمارستان خبر رسيد محمدرضا به‌دليل شدت جراحات وارده روي تخت بيمارستان جان باخته است. در چنين شرايطي راننده پژو به دادسراي امور جنايي منتقل و از سوي جمشيدي، بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تحت بازجويي قرار گرفت. او گفت: نيمه شب بود كه در خانه مان صداي داد و فرياد شنيدم. وقتي از اتاقم بيرون آمدم مجتبي را ديدم كه سر و صورتش خون‌آلود بود و ظاهراً او با برادرم درگير شده بود.

من او را سوار خودروام كردم و به بيمارستان رساندم و خيلي زود از آنجا بيرون آمدم. اظهارات اين جوان نشان مي‌داد برادرش عليرضا عامل قتل مجتبي است. او بعد از اين جنايت به مكان نامعلومي گريخته بود و بررسي سوابقش نشان مي‌داد او بارها به اتهام سرقت و زورگيري بازداشت شده و يك هفته پيش از جنايت با قرار وثيقه آزاد شده بود.

در چنين شرايطي تجسس‌ها در اين‌باره ادامه يافت تا اينكه چند روز قبل كارآگاهان جنايي عليرضا را همراه با فرد سابقه‌دار ديگري به نام حامد در خانه‌اي واقع در كرج دستگير كردند. محمدرضا درباره انگيزه‌اش از ارتكاب اين جنايت گفت: 2هفته قبل از حادثه عليرضا يك طوطي به من امانت داد تا اينكه شب حادثه حدود ساعت 11شب سراغم آمد و گفت طوطي را مي‌خواهد.

من گفتم طوطي داخل اتاق است و پدر و مادرم خواب هستند و اگر بخواهم آن را بياورم سر و صدا مي‌كند و آنها را بيدار مي‌كند. اما محمدرضا اصرار كرد كه براي طوطي مشتري پيدا كرده و آن را مي‌خواهد. در اين بين با يكديگر جر و بحث كرديم و درگير شديم تا اينكه من با چاقويي كه داشتم ضربه‌اي به او زدم و فرار كردم. ما از كودكي با يكديگر دوست بوديم و اختلافي نداشتيم و درگيري مان ناگهاني اتفاق افتاد. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

کد خبر 275266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha