همشهری آنلاین: معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال ازآرشیو ۱۲۶میلیون سندبه صورت الکترونیکی در ثبت احوال کشور خبر داد.

آقای کرمی درشهرکرد هدف از اجرای این طرح را شتاب بخشی و آسان سازی خدمات دهی به هموطنان اعلام کرد.

وی گفت: 12 خدمت الکترونیکی در سازمان ثبت احوال به هموطنان ارائه می‌شود که نیاز به مراجعه ندارد و ثبت احوال می تواند با استفاده از آرشیو الکترونیکی با سرعت و کیفیت بالا خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد.

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال افزود : ایجاد آرشیو الکترونیکی ثبت احوال ضریب حفاظت از اسناد را افزایش می‌دهد.

وی گفت: 500 دفتر پیشخوان دولت از 16هزار دفتر پیشخوان فعال در مناطق شهری و روستایی خدمات ثبت احوال را به مردم ارائه می‌کند.

کد خبر 277703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =