مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مهندس مصطفی فیضی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در چهارمین روز از برپایی نمایشگاه مطبوعات میهمان غرفه روزنامه همشهری بود.

مصطفی فیضی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران

وي درباره عملكرد سامانه‌هاي 137 و 1888 در سازمان بازرسي شهرداري گفت: اين 2 سامانه در دوره مديريت شهري دكتر قاليباف ايجاد شد و از بدو تشكيل تا به حال خوشبختانه روند رو به رشدي داشته و هم مردم و هم شهرداري با هدف ارتقاء و نتيجه بخش بودن اين تلاش‌ها قدم برداشته‌اند.

وي ادامه داد: بعد از چند سال كاركرد تدبير شهردار اين بود كه براي اينكه از نتيجه بخش بودن ارتباط مردم با شهرداري اطمينان بيشتري داشته باشيم اين دو سامانه در چارچوب سازمان بازرسي شهرداري تهران ايجاد شد. خوشبختانه مي توانم ادعا كنم ما در قالب اين دو سامانه به همه سوالات مردم در سازمان پاسخ مي دهيم. البته ممكن است پاسخ منفي باشد اما در هر صورت پاسخ داده مي‌شود.

وي درباره موضوع اين تماس‌ها نيز گفت: تقاضاهاي مردم عمدتا در حوزه عمومي و مسائل نگهداشت شهر است. در حوزه خدمات شهري، حمل و نقل و فني و عمراني و...البته بخشي كه سوالات حالت شخصي پيدا مي كند. مثل ساخت و ساز كه در حد توان پاسخ مي دهيم و اگر مردم از پاسخ ما قانع نشوند مطالبات آنها را در سيكل ارتباط مستقيم با شهرداري نواحي قرار مي دهيم. در اين حوزه هر هفته برنامه ارتباط مستقيم مردم با مديران شهرداري را در دستور كار داريم.

مصطفی فیضی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران

مهندس مصطفی فيضي همچنين درباره تخلفاتي كه به اين دو سامانه گزارش مي‌شود گفت: خوشبختانه به نسبت گردش مالي، ماموريت، تنوع ماموريت و به نسبت جعرافياي ماموريت تخلفات بسيار ناچيز است اما ما در بازرسي از همان مقدار هم نمي‌گذريم. البته از سوي ديگر خوشبختانه در سامانه ما تقدير و تشكرهاي زيادي هم انجام مي شود. اين تقديرها بيشتر به پروژه هاي جديد شهرداري بر مي گردد. مثل پروه بزرگراه امام علي (ع)، پروژه عظيم صدر و ...

خوشبختانه اعتماد متقابل مردم و شهرداري در پروژه‌ها نمود پيدا مي‌كند. توقع ما از رسانه‌ها اين است كه در بخش افزايش آموزش‌هاي شهروندي و در اجراي سياست‌هاي شهرداري تهران به ما كمك كنند.

کد خبر 277483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha