همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت ایام عزاداری حضرت ابا عبداالله الحسین(ع) با حضور در جمع کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمد علی انصاری

حجت الاسلام انصاری در این مراسم گفت: آن چیزی که در عزاداری امام حسین(ع) و توجه به همه شهدا از همه مهمتر است این است که در کنار آن شور و احساسی که نسبت به سیدالشّهدا داریم به راه آن عزیزان و به آن عمل صالحی که انجام دادند و باعث شد که جزء بهترین و ارزشمندترین انسانها قرار بگیرند ما هم توجه کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)در ادامه اظهار داشت: معیاری که رسول گرانقدر اسلام برای پیدا کردن راه به ما نشان داد دو چیز است: یکی کلام نورانی خدا (قرآن کریم) و دوم اهل بیت پیامبر(ص) که البته آنها مفسرین اصلی قران کریم و عاملان اصلی به قرآن کریم هستند. قرآن کریم و عترت دو گوهر گرانبهایی است که پیامبر در روزهای پایانی عمرشان فرمودند انها رادر بین شما به امانت می گذارم.

وی افزود: امروز آمریکا که مظهر ستم و تجاوز به همه مردم بی پناه دنیا است اگردر شناسنامه ی آنها نگاه کنید خیلی از آنها پیرو دین مسیحیت هستند که به وجود خدا و وحدانیت خدا ایمان دارند اما چرا اینقدر ستم می کنند؟ پاسخ به این سوال فاصله گرفتن از بندگی خداست.

حجت الاسلام انصاری در پایان تصریح کرد: امام حسین(ع) فرمودند که من اراده کردم که امر به معروف و نهی از منکر کنم تاریخ زندگی بشر را اگر دقت کنیم می بینیم که در مقابل این دوتکلیف الهی همیشه دشمنان سرسختانه ایستاده اند لذا در مکتب ما شهادت و شهادت طلبی و اهداء جان و نثار کردن جان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزشهای الهی معرفی شده است و همین ارزش و همین نگاه و همین توجه باعث حفظ دین شده است و این که امام ما می فر مایند اسلام را محرم و صفر نگاه داشته این یک تاریخ و یک ریشه دقیق دارد.

کد خبر 277356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha