همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء از برگزاری رزمایش مشترک با پدافند غیرعامل در آینده‌ای نزدیک و قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این رزمایش انشاءالله با حضور پدافند غیر عامل با سبک و سیاق متفاوت برگزار خواهد شد.

فرزاد اسماعیلی

به گزارش تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء عصر امروز سه‌شنه در نشست مشترک با رئیس پدافند غیر عامل کشور با ضروری توصیف کردن دفاع مردمی گفت: پدافند غیرعامل در این دفاع می‌تواند آسیب‌های احتمالی را کاهش دهد. بنابراین باید پدافند غیرعامل در کنار پدافند عامل باشد تا ریسک‌پذیری و هزینه‌ها کاهش یابد.

وی افزود: ما در هفته جاری یک همایش تخصصی و علمی پدافند جامع برگزار کردیم که نتایج آن در صحنه عمل و میدان کارزار برای ما مهم است چرا که هدف ما رسیدن به اصل دیدن و اصل دیده نشدن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه اگر همکاری ها بین دو پدافند به نحو احسن برقرار باشد بنیه دفاعی کشور افزایش می‌یابد، گفت: در تمامی نقاطی که پدافند هوایی را گسترش دادیم حضور پدافند غیرعامل نیز بسیار مثمر ثمر بوده است و ما بر اساس همکاری‌هایی که انجام داده‌ایم اولین پنل آموزشی را نیز بین دو پدافند عامل و غیرعامل انجام دادیم.

اسماعیلی بر همین اساس از برگزاری رزمایش مشترک با پدافند غیرعامل در آینده‌ای نزدیک و قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: این رزمایش انشاءالله با حضور پدافند غیر عامل با سبک و سیاق متفاوت برگزار خواهد شد.

کد خبر 276242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha