همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: بعد از جلسه خوبی که با معاون سیاسی امنیتی استانداری داشتیم مقرر شد دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ برتر، یکشنبه دوم آذر برگزار شود.

دربی داربی

به گزارش مهر، مهدی تاج عصر  پس از برگزاری نشست با مسئولان مرتبط با این دیدار ضمن اعلام این خبر افزود: در این زمینه جلسات هماهنگی با حضور شورای تامین، یگان ویژه نیروی انتظامی ، حراست وزارت ورزش و جوانان ،مسئولین ورزشگاه آزادی و مدیران دو باشگاه و مسئولان ذیربط در این هفته برگزار خواهیم کرد. همچنین تمهیداتی برای حضور خبرنگاران برای این بازی در نظر گرفته خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود:سعی خواهیم کرد تسهیلات لازم برای بلیت فروشی در نظر گرفته شود که در این خصوص مشکلی پیش نیاید.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت حقوق داوران نیز گفت: به زودی حقوق داوران لیگ برتر پرداخت خواهد شد و با آنها تسویه حساب می شود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا تاریخ دربی از 30 آبان به دوم آذر تغییر پیدا کرد، گفت: ما برنامه یک ساله داده بودیم و اگر تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 25 آبان بازی می کرد ،تاریخ دربی همان 30 آبان بود وبه همین دلیل مجال دیدار استقلال و پرسپولیس در 30 آبان از ما گرفته شد. چون 10 روز فیفا دی داشتیم و اگر دیدار تیم ملی دو روز زودتر برگزار می‌شد امکان برگزاری بازی در 30 آبان وجود داشت.

تاج در خصوص حق پخش تلویزیونی گفت: توضیحات زیادی در خصوص حق پخش وجود دارد که در مورد آن در آینده صحبت خواهیم کرد.

وی بیان کرد:باز هم فکر می‌کنم بهترین تصمیم این بود که ما بحث قانونی بودن حق پخش را تثبیت کنیم و از این رهگذر فوتبال می‌تواند سال‌ها بهره‌مند شود.

رئیس سازمان لیگ در خصوص سفرش به مالزی و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت:صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته اول قطعی شده و این باشگاه‌ها باید قوانین مجوز حرفه‌ای را طی کنند همچنین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران همان 4 تیم است و بسیاری از سهیمه‌های سال آینده به نتیجه نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد که باید همه در این زمینه کمک کنند، خصوصا استانداری تبریز،تهران و خوزستان به 4 تیم ما از نظر پشتیبانی و مسائل جانبی در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند تا حضور قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

وی افزود: سازمان لیگ فوتبال ایران همکاری لازم را با باشگاه‌ها انجام می دهد که از 4 سهمیه خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنیم زیرا ما ممکن است سال‌ها نتوانیم 4 سهمیه را بدست آوریم.

تاج در پایان گفت: قوانین صدور مجوز حرفه‌ای تغییراتی داشته که در فرصت مناسب آن را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 277256

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha