مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک شرکت آمریکایی فر هوشمندی برای آشپزخانه ابداع و ادعا کرده که می‌تواند بدترین آشپز را به یک سرآشپز تبدیل کند.

به گزارش ایرنا، این فر هوشمند که Maid نام دارد دستورالعمل پخت غذاها را با صدای بلند خوانده و زمان دقیق پخت را تعیین می‌کند. کاربران می‌توانند دستورالعمل غذای دلخواه خود را بر روی صفحه نمایش این فر انتخاب کنند.

هنگامی که کاربر یک دستورالعمل پخت غذا را از فهرست غذاهای این فر انتخاب می‌کند، فر دستور‌العمل پخت هر مرحله از غذا را با صدای بلند برای کاربر می‌خواند. بعد از انتخاب غذا، فر زمان و درجه حرارت لازم برای پخت هر مرحله از غذا را نمایش می‌دهد.

تمامی این کارها به صورت خودکار انجام می‌شود اما از سوی دیگر این فر دارای گزینه‌ای است که کاربر با انتخاب آن می‌تواند تمام کارها را به صورت دستی انجام دهد.

محققان شرکت آمریکایی "سکتور کوب" که این فر را طراحی کرده‌اند می‌گویند: این فر 280 یور (449 دلار) قیمت دارد و از نوامبر 2015 به بازار عرضه می‌شود.

از دیگر کاربردهایی که این فر دارد این است که کاربران می‌توانند غذاهای خود را به همراه راهنماهای گام به گام، در این فر بارگذاری کنند. این فر همچنین می‌تواند به صورت مایکروویو عمل کند.

محققان همچنین در نظر دارند اپلیکیشنی به نام Maid App را منتشر کنند که با این فر سازگار است و به کاربر اجازه می‌دهد با فر صحبت کند.

کد خبر 277217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha