همشهری آنلاین: حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده به مدال نقره مسابقات دست یافتند، اما ذبیح اله پورشیب مدال برنز را از دست داد.

H.Abbasali

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در آلمان، در وزن 84- کیلوگرم کومیته انفرادی مردان، ذبیح‌اله پورشیب پس از آن که مقابل حریفانی از ليتواني و هلند پیروز شد، در مبارزه سوم برابر حریف گرجستانی شکست خورد و با توجه به راه‌یابی این کاراته‌کا به فینال، پورشیب در جدول شانس مجدد (رپه شارژ) به مبارزاتش ادامه داد.

او در این گروه ابتدا برابر کاراته‌کایی از اکوادور با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد، سپس 6 بر 0 نماینده دومینيکن را از پیش رو برداشت.
سپس در رپه شارژ برابر محمد الکتبی مصری قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 0 مغلوب شده و دستش به مدال نرسيد.

در وزن 68+کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی در فینال مقابل شیما ابوالیزید از مصر قرار گرفت و 2 بر 1 نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد.

عباسعلی تا پیش از رسیدن به فینال موفق شده بود کاراته کاهایی از بلژیک (3-0)، اسپانیا (1-0)، هلند (1-0) و مجارستان را از پیش رو بردارد.

تیم کاراته بانوان ایران برای نخستین بار است که پیکارهای جهانی را تجربه می‌کند و عباسعلی با این مدال در تاریخ کاراته ایران جاودانه شد و نام خود را در لیست مدال آوران جهانی ثبت کرد.

همچنين در وزن 84+کیلوگرم مردان، سجاد گنج‌زاده که تا رسیدن به فینال تمامی رقبا را بدون از دست دادن حتی یک امتیاز شکست داده بود، در دیدار پایانی برابر انیس ارکان از ترکیه با نتیجه نزدیک 5 بر 4 مغلوب شده و صاحب مدال نقره شد.

گنج زاده تا پیش از حضور در دیدار پایانی، کاراته‌کاهای مجارستان، ایتالیا، برزیل، مصر و بوسنی هرزگوین را شکست داده بود.

سجاد گنج‌زاده

 

کد خبر 277196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha