دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: گزارش پزشکی قانونی درباره مرگ رابین ویلیامز حاکی از آن است که در اواخر عمرش پیش از آنکه با دار زدن دست به خودکشی بزند، بیشتر پارانوئید (بدگمان) شده بود، اما در کالبدشکافی او اثری از داروهای غیرمجاز یا الکل در بدنش به دست نیامد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه همچنین بر اساس گزارش کالبدشکافی این بازیگر کمدی که اخیرا تشخیص بیماری پارکینسون در او داده شده بود- سعی کرده بود که رگ‌های مچ دست چپش را ببرد.

بر اساس این گزارش هیچ یادداشت خودکشی یا شاهد دیگری که نشان دهنده قصد قبلی او برای خاتمه دادن به حیاتش باشد، در صحنه یافت نشد.

این بازیگر ۶۳ ساله که به خاظر بداهه‌سازی‌ها و دلقک‌بازی‌های پرانرژی و مسلسل‌وارش شهرت داشت، در ۱۱ اوت (۲۰ مرداد)‌ در خانه‌اش در مارین کانتی در شمال سانفرانسیسکو مرده یافت شد.

رابرت دویل، پزشک قانونی مارین کانتی، گفت تحقیقات درباره مرگ ویلیامز به پایان رسیده است و علت مرگ او را «خفگی به علت دار زدن» و شیوه مردن را «خودکشی» اعلام کرد.

در بیانیه مختصر پزشکی قانونی امده است: «ارزیابی سم‌شناختی نشان‌دهنده فقدان الکل یا داروهای غیرقانونی بود. داروهای تجویزشده بوسیله پزشک در غلظت درمانی موجود بودند.»

اما در گزارش طولانی‌تر پزشکی قانونی که به دست خبرگزاری فرانسه رسیده است، آمده است: «بر اساس گزارش‌ها سابقه پزشکی قبلی شامل افسردگی، بیماری پارکینسون و افزایش اخیر در میزان پارانویا (بدگمانی بیمارگونه) است.»

این گزارش شامل جزئیات دیگری درباره سابقه پزشکی ویلیامز است، از جمله اینکه از سال ۲۰۱۱ علائم پارکینسون شامل لرزش بازوی چپ و کند شدن حرکات دست چپ در او ظاهر شده بود. او در نوامبر ۲۰۱۳ دچار پارکینسون تشخیص داده شده بود.

در این گزارش آمده است: «در سابقه بالینی وجود افسردگی، با عناصری از پارانویا، وسواس عملی و اضطراب بارز است.»

بر اساس این گزارش گرچه ویلیامز به طور گهگاهی دچار افسردگی می‌شده است، «او در بیشتر دوران بزرگسالی‌اش سابقه دانسته‌ای از افکار یا رفتار خودکشی نداشته است.»

این گزارش توصیف مشروحی از آویخته بودن بدن ویلیامز از یک کمربند بسته شده به در کمد در اتاق خواب پسرخوانده‌اش داده است. بر اساس این گزارش یک چاقوی جیبی با تیغه ۷.۵ سانتی‌متری در نزدیک جسد پیدا شده بود.

در این گزارش آمده است: «چندین بریدگی سطحی عمودی و افقی در طرف درونی مچ چپ دیده می‌شد؛ این زخم‌‌ها باعث خونریزی اندکی شده بودند.»

این بازیگر یک تی‌شرت آستین‌کوتاه، و جین سیاه پوشیده بود و «در وضعیت نشسته، و اندکی رو به جلو قرار داشت و کمربند نایلونی سیاه دور گردنش بود.»

کد خبر 277173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha