همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه دو بر دو مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد. سرخپوشان برتری ۲ بر صفر و شانس کسب ۳ امتیاز را با دو اشتباه دروازه‌بان و مدافع خارجی خود، با یک امتیاز عوض کردند

perspolis

به گزارش ایسنا، پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند، اما پرسپولیسی‌ها توانستند روی کرنری که در دقیقه‌ هشت به دست آمده بود به گل برسند. هادی نوروزی، توپ را روی دروازه ارسال کرد و محسن بنگر با یک ضربه سر گل قرمزپوشان را به ثمر رساند.

در ادامه نیز پرسپولیسی‌ها سعی می‌کردند از جناحین حملاتی را روی گسترش فولاد ترتیب دهند، اما فرصت گل خوبی به دست نمی‌آوردند.

در دقیقه‌ 23 علیرضا نورمحمدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس روی میلاد جهانی مرتکب خطا شد و داور مسابقه یک ضربه آزاد به نفع گسترش فولاد اعلام کرد که ضربه جابر انصاری را سوشا مکانی به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه‌ 27 بازی امید عالیشاه پشت محوطه جریمه گسترش فولاد تبریز صاحب یک فرصت شوت زنی شد اما ضربه او را رودریگو لوپز به زیبایی مهار کرد.

مهدی طارمی در دقیقه‌ 29 بازی روی پاسی که برایش ارسال شد با رودریگو لوپز تک به تک شد و با ضربه چیپ دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه‌ 38 رضا حقیقی درون محوطه جریمه پرسپولیس روی مهاجم گسترش فولاد مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سپس مگنو باتیستا تک گل گسترش فولاد را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز اتفاق خاصی بر روی دروازه دو تیم نیافتاد تا این نیمه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.

نیمه دوم: هادی نوروزی در دقیقه‌ 55 درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت شوت زنی شد که ضربه پای راست او با اختلاف کمی از زمین بیرون رفت.

در ادامه در دقیقه‌ 58 هادی نوروزی پاس زیبایی را برای عالیشاه مهیا کرد ، اما امید علیشاه که در درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

در دقیقه‌ 66 بازی پیام صادقیان با پاس زیبایی، محمد نوری را در درون محوطه صاحب توپ کرد، اما ضربه محمد نوری با اختلاف کمی از درون دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه‌ 68 پیام صادقیان در محوطه جریمه گسترش فولاد یک فرصت شوت زنی به دست آورد اما ضربه پای راست او با اختلاف کمی از دروازه بیرون رفت.

حملات پرسپولیس ادامه داشت تا این که در دقیقه‌ 72 روی ضد حمله میلاد جهانی حرکت زیبایی از سمت چپ آغاز کرد و با وارد شدن به محوطه جریمه پرسپولیس گل دوم گسترش فولاد را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی گسترشی‌ها حملات پرسپولیس ادامه داشت تا این که در دقیقه‌ 87 محمود خمیسی روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد، اما مایکل اومانا نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه پنالتی او به دیرک افقی دروازه برخورد کرد.

  • حاشیه‌های بازی به روايت ورزش سه:

* مهرداد بایرامی مهاجم گلزن گسترش روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته است.
* تماشاگران پرسپولیس در ابتدای بازی شعار دادند: «کی‌روش یادت باشه نوری باید باشد» گفته می‌ شود کاپیتان پرسپولیس در فهرست بعدی کارلوس کی‌روش حضور دارد.
* مهدی جعفرپور مدافع راست جدید پرسپولیس در ترکیب اصلی قرمزها حضوردارد و محمدرضا خانزاده، روی نیمکت نشسته است.
* پیش از آغاز مسابقه به دلیل تقارن با عاشورای حسینی، یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* در ترکیب گسترش فولاد، دو بازیکن اهل آمریکای‌جنوبی حضور دارند. لوپز اروگوئه‌ای و مگنو باتیستا برزیلی.
* فراز کمالوند با ظاهری متفاوت از گذشته و با موهای سفید شده تیمش را هدایت می‌ کند.
* پیام صادقیان در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور ندارد.
* مهرداد کفشگری نیز از روی نیمکت بازی را تماشا می‌ کند. حقیقی به همراه اومانا کمربند خط دفاعی پرسپولیس را محکمتر کرده اند.
* یک پا دو پای تماشایی محمد نوری و پاس او به طارمی و پاس طارمی به عالیشاه فرصت عالی را نصیب پرسپولیس کرد اما شوت عالیشاه با شیرجه لوپز مهار شد.

کد خبر 276980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha