همشهری آنلاین: پلیس راه ناجا با تشریح وضعیت راه‌های کشور از بارش باران و برف در یازده استان کشور خبر داد.

امداد جاده‌ای

سرهنگ محمدحسین حمیدی ،رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با بیان اینکه برابر آخرین اطلاعات دریافتی شاهد تداوم بارش‌ها در برخی از استان‌های کشور هستیم افزود: بر همین اساس محورهای پونل به خلخال و آزادراه زنجان قزوین به دلیل وقوع برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و سمنان نیز شاهد بارش برف هستیم، افزود: در محور قوچان - درگز استان خراسان رضوی، محورهای بجنورد - آشخانه و بجنورد - اسفراین استان خراسان شمالی، گردنه کوهین استان قزوین و محور آزادشهر و جنگل گلستان استان گلستان نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در ارتفاعات محور فیروزکوه و کندوان در استان مازندران و محور فیروزکوه در شرق استان تهران نیز شاهد بارش برف هستیم.

به گفته حمیدی تمامی محورهای استان گیلان نیز با بارش باران روبروست.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان برای تردد در محورهای برف گیر حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کرده و دیگر تجهیزات رانندگی در شرایط سرد و زمستانی را به همراه داشته باشند، گفت: ماموران پلیس راه قطعا از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این محورها جلوگیری خواهند کرد.

حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور نیز افزود: هم اکنون برابر اطلاعات واصله از مراکز کنترل ترافیک در جاده‌های کشور مشکل ترافیکی خاصی نداریم و تردد به شکل روان در حال انجام است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در عین حال از ادامه انسداد دو محور قم به گرمسار و شمشک به دیزین خبر داد و از رانندگان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.

کد خبر 276897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha