همشهری آنلاین: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها و وضعیت جوی کشور برای آخر هفته را تشریح کرد و گفت هوای تهران به زیر صفر خواهد رفت.

یخبندان

ايسنا نوشت: احد وظیفه گفت: امروز (چهارشنبه 14 آبان) برای استان‌های واقع در سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

وی با بیان این که این وضعیت در پنجشنبه و جمعه محدود به مناطقی از شمال شرق کشور خواهد بود، افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد خیلی شدید در استان‌های سمنان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و در روز پنجشنبه با شدت کمتر برای استانهای قزوین، قم، تهران و مرکزی پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه روز آینده خلیج فارس مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران نیز اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز پنجشنبه صاف گاهی وزش باد و درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 0 و 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف، گاهی وزش باد و درپاره‌ای نقاط غبارصبحگاهی پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به -1 درجه زیر صفر و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 276895

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha