همشهری آنلاین: مرکز نویسندگی خلاق جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی، با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مسابقه داستان کوتاه برگزار می‌کند.

داستان

به گزارش فارس، مرکز نویسندگی خلاق جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی، با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، در سال 1393 اقدام به برگزاری مسابقه داستان کوتاه در سطح دانشجویان دانشگاه های کشور اعم از دولتی و غیردولتی، کرده است.

این دومین فراخوان جهت آگاهی رسانی است. لطفا به نکات زیر عنایت داشته باشید:

1- شرکت کنندگان می بایست دانشجوی یکی از دانشگاه های دولتی و یا غیر دولتی کشور باشند. حضور فارغ التحصیلانی که بیش از یک سال از زمان فراغت از تحصیل آن ها نگذشته باشد بلامانع است.

2- رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و گرایش تخصصی، محدودیتی ندارد.

3- هر شرکت کننده می تواند حداکثر تا سه اثر را ارسال نماید.

4- انتشار یا عدم انتشار اثر در نشریات ( شامل نشریات الکترونیک)، مشکلی برای ارسال ایجاد نخواهد کرد. تنها می بایست سال و منبع انتشار اثر ذکر گردد.

5- داستان ها به صورت تایپ شده با رعایت قوانین ویرایشی و نگارشی، ارسال گردد. نوع قلم و ظاهر انتخابی به نویسنده بستگی دارد. ارسال می تواند از طریق پست الکترونیک و یا غیر الکترونیک انجام گیرد. جهت پست الکترونیک نشانی cul.beheshti@acecr.ac.ir و جهت پست غیر الکترونیک نشانی: تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، معاونت فرهنگی، صندوق پستی 1171-19615 لحاظ شود. در هردو صورت مشخصات نویسنده ( نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره کد ملی، تاریخ تولد، رشته و محل تحصیل، پست الکترونیک و شماره تلفن همراه ( ترجیحا ) و یا ثابت، در صفحه مجزا یا در صفحه اصلی پست الکترونیک ذکر گردد. بسیار خوب است که در صورت ارسال الکترونیک از فرم pdf استفاده شود و آثار به صورت پیوست Attached file ارسال گردد.

6- با توجه به شاخه های متعدد و متنوع داستان کوتاه، انتخاب نوع اثر به نویسنده و گرایش فکری او بستگی دارد. داستان های کوتاه کوتاه، خلق الساعه، کوتاه، کوتاه - بلند مورد پذیرش هستند. از ارسال داستان های بلند پرهیز شود.

7- مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه سال جاری می باشد. داستان های برگزیده برای مرحله دوم، تا 15 اسفند ماه گزینش شده و از طریق درج در پایگاه اطلاعاتی، تماس تلفنی و پست الکترونیک اطلاع رسانی خواهند شد. نتایج داوری در مرحله دوم، به صورت فراخوان جداگانه به اطلاع خواهد رسید و از برگزیدگان جهت حضور در مراسم نهایی دعوت به عمل خواهد آمد.

کد خبر 276893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha