همشهری آنلاین: در شب تاسوعای حسینی، مراسم سوگواری حضرت سید‌الشهدا علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.

Leader

در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند، ابعاد عظیم حماسه‌ی حسینی از سوی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پناهیان تبیین شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین پناهیان با تأکید بر لزوم شناخت دقیق دشمن گفت: جامعه‌ای که بصیرت داشته باشد و دشمنانش را به درستی بشناسد، هیچ شخص و جریانی نمی‌تواند آن را فریب دهد.

وی با بیان اینکه انسان مؤمن باید به عظمت اولیای خدا و باطل بودن دشمنان خدا باور داشته باشد، تأکید کرد: امام حسین علیه‌السلام در کربلا فضائل یاران خود و رذالت جبهه باطل را به خوبی به نمایش گذاشت و واقعیتِ دشمنان را برای همیشه‌ی تاریخ برملا کرد.

سخنران مراسم شب تاسوعای حسینی خاطرنشان کرد: حماسه‌ی کربلا باعث شد تا امت اسلامی از ساده‌اندیشی فاصله بگیرد و زمینه‌ای باشد برای اینکه انسان مؤمن هیچ‌گاه فریفته‌ی ظواهر دشمن نشود. در این مراسم همچنین آقایان بهتاش و انسانی به ذکر مصیبت حضرت امام حسین علیه‌السلام و اصحاب ایشان پرداختند.

کد خبر 276725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha