هرچند قربانیان اسیدپاشی اصفهان بعد از مواجهه حضوری با مظنون اصلی بازداشت‌شده گفته‌اند که وی شباهت زیادی به عامل اسیدپاشی‌ها دارد، اما این مرد مدعی است که بی‌گناه است.

مظنون اصلي اسيدپاشي‌هاي اصفهان جواني 25ساله است كه چند روز پيش از سوي پليس دستگير شد. او مرد موتورسواري است كه چهره‌اش شباهت زيادي به تصوير چهره‌نگاري شده عامل اسيدپاشي‌ها دارد و وقتي كارآگاهان پليس وي را در برابر 3نفر از قربانيان اسيدپاشي كه از بيمارستان مرخص شده‌اند، قرار دادند، هر 3نفر آنها گفتند كه او شباهت زيادي به فرد اسيدپاش دارد اما مطمئن نيستند كه وي عامل اسيدپاشي باشد. مظنون اصلي اسيدپاشي در اصفهان دستگير شده و هم‌اكنون در اداره آگاهي تحت بازجويي قرار دارد اما مدعي است كه بي‌گناه است و اسيدپاشي‌ها كار او نيست. از سوي ديگر در معاينه بدني وي نيز آثاري از سوختگي با اسيد مشاهده نشده است و با اين حال او تا‌كنون مظنون اصلي اين پرونده به شمار مي‌رود و تحقيقات از او ادامه دارد.

سرهنگ حسين‌زاده، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان روز گذشته در گفت‌وگو با همشهري با بيان اين جزئيات گفت: به محض دريافت اخبار و نتايج جديد در اين پرونده موضوع به اطلاع شهروندان خواهد رسيد. وي همچنين آخرين جزئيات از حوادث اسيدپاشي در اصفهان و تعداد قربانيان را بازگو كرد كه بر اين اساس 4زن قرباني اين اسيدپاشي‌ها شده‌اند. سرهنگ حسين‌زاده با اشاره به اينكه زن افغاني كه 22مهرماه هدف اسيدپاشي قرار گرفته بود نيز جزو قربانيان است، ادامه داد: اينكه اين زن از سوي بستگانش هدف اسيدپاشي قرار گرفته است، صحت ندارد و او نيز قرباني اسيدپاشي‌كور شده كه به‌عنوان يكي از 4قرباني پرونده با مظنون دستگيرشده مواجهه حضوري داده شد و گفت كه فرد مظنون شباهت زيادي به اسيدپاش دارد.

  • دستگيري قرباني دروغين

در همين حال خبرگزاري فارس به نقل از يكي از سايت‌هاي خبري اصفهان از دستگيري زني كه سعي داشت به دروغ خود را قرباني اسيدپاشي معرفي كند، خبر داد. اين فرد كه اهل يكي از روستاهاي استان‌هاي همجوار اصفهان است به‌صورت غيرقانوني در يكي از خوابگاه‌هاي دانشجويي خصوصي اصفهان اقامت داشته است.

او 3روز قبل با باندپيچي كردن صورت خود و با توجه به جو شايعات موجود در شهر اصفهان، با حضور در خوابگاه اعلام مي‌كند كه صورت وي توسط افراد ناشناسي با اسيد مجروح شده و 48ساعت در يكي از بيمارستان‌هاي اصفهان بستري بوده است. اين فرد مدعي شده بود كه از وي خواسته شده تا به هيچ وجه براي اعلام شكايت به مراجع قضايي و امنيتي مراجعه نكند. او كه سابقه بزهكاري قبلي نيز دارد، طبق اعتراف خودش قصد تظلم‌خواهي داشته است كه دستگير شد.

کد خبر 276008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha