مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اهمیت حمایت از صنعتگران داخلی گفت: نباید در صورت بروز خطایی، کلا با صنعتگران داخلی قهر کنیم.

به گزارش ايسنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات شهری، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروزه بحث کیفیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه همیشه کیفیت مورد گلایه مصرف‌کنندگان است، گفت: امیدوارم تولیدکنندگان با تولیدات مرغوب این مساله را حل و فصل کنند تا همگان به سمت استفاده از تولیدات داخلی گرایش پیدا کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه قطعا با افزایش کیفیت محصولات داخلی، از واردات بی‌نیاز می‌شویم، اظهار کرد: البته نمی‌توان یک شبه به این مهم دست یافت.

تشکری‌هاشمی با بیان اینکه امروزه مشتریان هر محصولی را پسند نمی‌کنند گفت: تولیدکنندگان متوجه شدند که باید به خواست و کیفیت مشتریان احترام بگذارند که در این نمایشگاه ما شاهد افزایش کیفیت اتوبوس و خودروهای سنگین بوده‌ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه این نمایشگاه فرصت خوبی برای برقراری ارتباط بین مصرف‌کننده و صنعت‌گر است، افزود: در شهر تهران بنابر درخواست شهردار پایتخت، بنا داریم از خودروساز و صنعت‌گر داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد تجهیزات داخلی مترو، داخلی است، اظهار کرد: در شهرداری تهران هیچ اتوبوس خارجی جز به واسطه شرکت‌های داخلی، خریداری نمی‌شود.

تشکری‌هاشمی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان داخلی افزود: نباید با صنعتگر قهر کنیم، بلکه باید اجازه دهیم نسبت به اصلاح خود اقدام کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما از این نمایشگاه خرید می‌کنید، گفت: در گذشته در حوزه اتوبوسرانی خریدهایی داشته‌ایم که مورد استقبال ما قرار گرفت و قطعا در این نمایشگاه، نمونه‌ها بازدید و در صورت تمایل با آنها قرارداد منعقد خواهیم کرد.

کد خبر 275974

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha