همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری و زیر نویس اعلام کرد خبرنگار این شبکه در ترکیه در زمان بازگشت از محل تهیه گزارش، در حادثه رانندگی جان خود را از دست داده است.

پرس تی وی

سربس نظری، سردبیر پرس تی وی در گفتگو با خبرگزاری مهر، عنوان کرد: با توجه به اظهارات دو روز قبل خانم سرنا شیم خبرنگار پرس تی وی مبنی بر اینکه مورد تهدید و تعقیب قرار گرفته است، مرگ وی مشکوک بوده و در شرایط مبهمی در نزدیکی مرز ترکیه و سوریه رخ داده است.

وی اضافه کرد: ساعت 12:30 به وقت تهران ما با سرینا شیم مصاحبه‌ای درباره کوبانی داشتیم و قرار بود در بخش خبری ساعت 14:30 نیز گفتگویی با این خبرنگار داشته باشیم.

نظری افزود: با این حال هنگامی که ما در این ساعت و بر مبنای قرار پیشین با وی تماس گرفتیم، موفق به گفتگو نشدیم.

سردبیر پرس تی وی اضافه کرد: تا اینکه بعد از ظهر به مسئولان پرس تی وی خبر دادند که وی در حادثه رانندگی در مرز ترکیه کشته شده است.

وی با بیان اینکه دو رو قبل سرنا شیم در مصاحبه با پرس تی وی عنوان کرد مورد تهدید و تعقیب قرار گرفته و متهم به جاسوسی شده، همین مسئله مرگ وی را مشکوک ساخته است.

گفتنی است سرنا شيم، خبرنگار شبکه پرس تي‌وي دو روز پیش اعلام کرد آنکارا وي را به جاسوسي متهم کرده که احتمالا دليلش پوشش اخبار مربوط به موضع ترکيه در قبال تروريست‌هاي داعش در کوباني و مناطق اطراف آن بوده است.

شيم ضمن بيان اينکه وي در ميان معدود خبرنگاراني بوده که اخبار مربوط به پيکارجويانِ نفوذ کرده به خاک سوريه از طريق مرز ترکيه را پوشش داده است، افزود عکس‌هايي دريافت کرده بود که تروريست‌هاي تکفيري را سوار بر کاميون‌هاي سازمان جهاني غذا و ديگر نهادهاي غير دولتي در حال عبور از مرز ترکيه به سوريه نشان مي‌داد.

کد خبر 275309

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha