همشهری آنلاین: نخستین روز رقابت‌های تنیس زیر ۱۳ سال آسیا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز پيكارهای تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا با حضور تنیسورهای آسیایی آغاز شد و نمایندگان کشورمان در دو بخش دختران و پسران به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار این مرحله و در بخش انفرادی پسران سهراب دگمه‌چین با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶ ) مقابل تنیسور عراقی به برتری رسید و در دور دوم با نتیجه ۲ بر 1 تنیسور یمن را از پیش رو برداشت تا در سومین دیدار خود به مصاف نماینده‌ای از کشور میزبان برود.

سینا مقیمی با نتیجه ۲ بر 1 مقابل تنیسور عراقی شکست خورد و در جدول بازنده‌ها نیز بازی خود را به بازیکن لبنانی واگذار کرد.

و ارکین توتونچی، آخرین نماینده کشورمان در بخش پسران مقابل ۲ تنیسور اردنی شکست خورد تا در دیگر دیدار خود با سینا مقیمی مسابقه دهد.

همچنین در بخش انفرادی دختران لاچین افشین با نتیجه ۲ بر 0 تنیسور لبنانی را شکست داد و در دومین دیدار خود به مصاف تنیسوری از اردن می‌رود.

مهتا خانلو هم با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) تنیسوری از عمان را از پیش رو برداشت.

یادآور می شود مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا به مدت ۲ هفته به میزبانی لبنان پیگیری می‌شود که سرپرستی تیم‌های ملی ايران بر عهده فرشاد صفتی است و اکبر طاهری به عنوان مربی تیم ملی پسران، و ندا نوریان نیز به عنوان مربی تیم ملی دختران همراهی می‌کنند.

کد خبر 275097

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha