همشهری آنلاین: دکتر حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، بر عملیاتی کردن طرح «مسکن حمایتی» با اولویت زوج‌های جوان تاکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، با يادآوري اهمیت برنامه‌ریزی در افزایش بهره‌وری در بخش مسكن، بر ضرورت اقدام هماهنگ در بهسازی بافت فرسوده شهری تاکید کرد و از وزارت راه و شهرسازی خواست مقدمات اجرای طرح‌های نمونه در تجمیع و تبدیل واحدهای غیراستاندارد با تامین مسکن مناسب برای ساکنان و ایجاد فضای سبز مناسب را با تشویق بخش خصوصی فراهم شود.

رييس جمهوري با تاکید بر مصوبه اخیر دولت، دستور داد با عملیاتی کردن طرح مسکن حمایتی، نیاز زوج‌های جوان به مسکن مورد توجه قرار گیرد و همچنین مصوبه مربوط به مسکن روستایی با تامین تسهیلات لازم اجرایی شود.

رییس‌جمهوری همچنین بر اصلاح طرح مسکن مهر و تامین خدمات زیرساخت برای واحدهایی که آماده تحویل شده و می‌شوند، تاکید کرد.

در این جلسه که به بررسی سیاست‌های بخش مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در این بخش اختصاص داشت، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت مسکن شهری و روستایی و پیش‌بینی نیازهای آینده در افق ۱۵ ساله با توجه به رشد جمعیت و پیش بینی رشد اقتصادی کشور ارائه کرد.

همچنین اقدامات لازم برای بهبود فضای سرمایه‌گذاری در این بخش و سیاست‌های حمایتی دولت جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

کد خبر 275036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha