همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ششم آبان ماه جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، سید علاءالدین ظهوریان دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات ضمن اعلام این خبر به روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اجرای تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات از مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دعوت می‌شود برای انتخاب نماینده خود در پانزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه‌ای که روز سه شنبه 6/8/93 در محل تالار وحدت تشکیل می‌شود، شرکت كنند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در پاسخ به این سوال که آخرین مهلت برای ثبت نام و اعلام نامزدی مدیران مسوول چه زمانی است یادآور شد: بر اساس فراخوانی که طی روزهای اخیر در سایت معاونت امور مطبوعاتی و نیز به صورت درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شده آخرین مهلت ثبت نام و اعلام نامزدی مدیران محترم مسوول پایان وقت اداری چهارشنبه 23/7/93 است.

ظهوریان از آن دسته ازمدیران رسانه‌ها که آمادگی شرکت در این رقابت صنفی را دارند درخواست کرد در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در انتها ابراز امیدواری کرد با مشارکت فعال مدیران مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شاهد برگزاری انتخاباتی شکوهمند باشیم.

کد خبر 274878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha