همشهری آنلاین: دیک کوستلو مدیر اجرایی سایت«توییتر» فاش کرد که وی و همکارانش از سوی گروه تروریستی داعش مورد تهدید قرار گرفته اند. این تهدید ظاهرا پس از بسته شدن چندین حساب وابسته به داعش در توییتر اتفاق افتاده است.

داعش

به گزارش سیتنا به نقل از العربیه، مدیر شرکت توییتر در گفت‎وگو با مجله «ونتی فر» اظهار داشت که پس از بسته شدن برخی از حساب های کاربران وابسته به داعش، افراد این گروه ما را به ترور تهدید کردند.

در همین حال دفتر رسانه‌ای شرکت توییتر اعلام کرد که «گروه امنیتی وابسته به سایت» با کمک سازمان‌های امنیتی، درباره صحت این تهدیدها تحقیق می کنند.

کوستلو با اشاره به اینکه برخی افراد از تویتر برای اهداف تروریستی خود استفاده می کنند و به گفته وی این موضوع با قوانین بسیاری از کشورها ناسازگار است، تاکید کرد که استفاده از این سایت برای همه آزاد است.

این مساله نشان دهنده اهمیت سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای گروه‎های تروریستی جهت رسانه‌ای کردن فعالیت‌های خود در جهان است.

اعضای گروه تروریستی داعش تاکنون از سایت‌هایی همچون یوتیوب، فیس بوک و توییتر جهت انتشار اخبار مربوط به جنگ یا جذب اعضایی جدید استفاده کرده‌اند.

کد خبر 274780

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha