همشهری آنلاین: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ثبت‌نام عمره دانشجویی از ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا ۱۰ آبان ادامه خواهد داشت و قرعه‌کشی آن نیز پس از تاسوعا و عاشورای حسینی انجام خواهد گرفت.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سید محمد رضا فقیهی درباره عمره دانشجویی 93-94 گفت: سهمیه عمره دانشجویی مانند سال گذشته 17 هزار و 500 نفر است که 15 هزار آن مختص دانشجویان و 2 هزارو 500 نفر آن مختص اساتید دانشگاه ها است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام عمره دانشجویی از 27 مهر ماه آغاز شده و تا 10 آبان ادامه خواهد داشت و قرعه‌کشی آن نیز پس از تاسوعا و عاشورای حسینی انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان پسر مجرد و دانشجویان متأهل می‌توانند برای عمره دانشجویی ثبت‌نام کنند که اولویت امسال نیز با دانشجویان متأهل است .

وی با اشاره به همکاری ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک تجارت گفت: امسال برای اولین بار تعامل و ثبت‌نام ما در بانک تجارت خواهد بود و قرار بر این شده این بانک به هر دانشجو و همراه او یک میلیون تومان وام بدهد.

فقیهی خاطرنشان کرد: مبلغ نهایی و زمان اعزام را سازمان حج و زیارت مشخص می‌کند و البته بخشی از اعزام در فروردین و اردیبهشت صورت خواهد گرفت. البته ما تلاش می‌کنیم بخشی از اعزام را در بهمن و اسفند ماه داشته باشیم.

وی افزود: ما درخواست افزایش سهمیه عمره دانشجویی را داشتیم اما از آنجا که 6 میلیون نفر از مردم در نوبت عمره هستند، سهمیه عمره دانشجویی افزایش پیدا نکرده است.

کد خبر 274766

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha