همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب هفت باب مغازه در پی ریزش دیواره‌های یک محل گودبرداری شده خبر داد.

به گزارش ایسنا سیدجلال ملکی، در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 5:02 صبح يكشنبه 20 مهر، یک حادثه گودبرداری به آدرس میدان شوش ابتدای خیابان فداییان به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه در محل حادثه یک پروژه ساختمانی به مساحت 2100 متر مربع بود که 1100 متر مربع از آن به عمق 15 متر گودبرداری شده بود، افزود: ریزش بخشی از محل گودبرداری در ضلع شرقی این پروژه موجب تخریب هفت باب مغازه و بخش‌هایی از پیاده‌رو شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هفت مغازه صددرصد تخریب شدند، گفت: خوشبختانه با توجه به ساعت وقوع حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل با حضور عوامل آتش‌نشانی در ساعت 6:30 به عملیات خود خاتمه دادند.

وی درباره اینکه آیا گودبرداری انجام شده در این محل اصولی یا غیراصولی بوده است، خاطرنشان کرد: در شواهد چیزی حاکی از اینکه گودبرداری غیراصولی بوده باشد نیست، اما اظهارنظر قطعی در این خصوص پس از بررسی کارشناسان انجام خواهد شد.

کد خبر 274641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha