همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که خلبان هواپیمای ناجا قصد فرود اضطراری داشته اما به دلیل موقعیت شب و نامساعد زمینی که انتخاب کرده به هواپیما آسیب رسیده و سپس متلاشی شدن آن شده است.

احمدی مقدم

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز یکشنبه در حاشیه همایش ملی طلایه داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد.

وی افزود: موتور این هواپیما به گونه‌ای ساخته شده که اگر از کار بیفتد می‌تواند مدت زیادی به حرکت خود ادامه دهد.

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: این هواپیما امروز در کاوش‌های محلی پیدا شد و اجساد سرنشینان هواپیمای دو موتوره توربوی نیروی انتظامی قابل شناسایی است.

نامبرده افزود: این هواپیما ساعت 17:45 روز گذشته از تهران برای بررسی و نظارت منطقه عازم زاهدان شد حدود ساعت 21 شب گذشته در حوالی زاهدان ابتدا از دید رادار گم شد و امروز نیز در کاوش های محلی پیدا شد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی جنازه‌ها نسبتا سالم کشف شده و تیم فنی به منطقه اعزام تا موضوع را پیگیری کند.

احمدی مقدم اضافه کرد: سه سرنشینان هواپیما گروه پرواز و چهار نفر از کارشناسان نیروی انتظامی به سرپرستی سردار صادقی معاون ایمنی و بازرسی بوده‌اند.

احمدی مقدم در مورد امنیت مرزها گفت: مرزها شایسته توجه و سرمایه گذاری بیشتری است و تهدیدات پیرامونی ما جدی است چرا که گروه‌های تروریستی در پاکستان آزادی عمل داشته و دولت ها یا توان مقابله با آن را ندارند یا از اهتمام لازم برخوردار نیستند.

احمدی مقدم تاکید کرد: در چند سال گذشته در شمال سیستان و بلوچستان شاهد فعالیت‌های تروریستی بودیم که اکنون با انسداد مرزها این فعالیت‌ها به جنوب سیستان و بلوچستان کشیده شده است که اگر در این منطقه انسداد مرز صورت گیرد شاهد کاهش فعالیت های تروریستی خواهیم بود.

کد خبر 274626

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha