همشهری آنلاین: تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا مقابل تایلند تن به شکست داد.

football

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تيم ايران در حالي كه ١-٠ از تايلند پيش افتاده بود، بازي را ٢-١ به اين تيم واگذار كرد.
تيم ملي ايران در اولين بازي خود در دور گروهي قهرماني جوانان آسيا روز پنجشنبه (17 مهر) از ساعت ٣:٣٠ دقيقه به وقت ميانمار (١٢:٣٠ به وقت تهران) به ديدار تايلند رفت.

بازي در هواي ابري و با حضور چند هزار تماشاگر تايلندي برگزار شد. اين بازي با برتري نسبي تايلند شروع شد. آنها توانستند در اولين دقايق چند بار به دروازه ايران نزديك شوند، اما بازيكنان ايران با حفظ توپ و پاس‌هاي پياپي به تدريج بازي را در دست گرفتند.

در دقيقه ١٥ دروازه‌بان تايلند روي شوت از راه دور سرلك مجبور به واكنش شد و توپ را برگشت داد. مظلوم اين توپ برگشتي را از داخل محوطه به دروازه تايلند شوت زد كه گلر اين تيم با واكنش استثنايي با يك دست توپ را به كرنر فرستاد. همين كرنر از بالاي زمين به سمت دروازه ارسال شد كه مظلوم آن را با ضربه پا وارد دروازه كرد.

ادامه بازي در نيمه اول كم اتفاق‌تر بود. البته ايران توانست يك موقعيت خطرناك ديگر را روي دروازه تايلند ايجاد كند كه سعيد آقايي آن را از مقابل گل به بيرون زد.

در نيمه دوم تايلند سعي كرد گل خورده را جبران كند و چند خطر جدي روي دروازه ايران ايجاد كرد كه با درخشش مهدي اميني، گلر ايران به نتيجه نرسيد. حملات تايلندي‌ها بالاخره در دقيقه ٦٥ نتيجه داد و شماره ١١ اين تيم، "تاناسيس سيريپالا" كه چند دقيقه قبل تعويض شده بود، با نفوذ از پايين محوطه جريمه ايران توپ را وارد دروازه كرد.

پس از گل تساوي حملات ايران شدت گرفت و حتي دو بار توپ به تير دروازه تايلند خورد، اما اين حملات نتيجه‌اي نداشت. تايلند روي يك ضد حمله توپ را به پشت دفاع ايران رساند و شماره ٢ اين تيم "سامفائودي چنروپ" كه او هم ١٢ دقيقه قبل وارد زمين شده بود، روي دفع ناموفق مهدي اميني در دقيقه ٨٣ توپ را بار ديگر وارد دروازه ايران كرد تا ايران اين بازي را با نتيجه ٢-١ واگذار كند.

در نيمه دوم بازي صادق محرمي با حسين مهربان، علي قلي‌زاده با سعيد آقايي و سعيد عزت‌الهي با سياوش حق‌نظري تعويض شدند.


٣ نفر از بازيكنان تايلند هم در اين بازي كارت زرد گرفتند.

تركيب ايران:

دروازه‌بان: مهدي اميني

مدافعين: ميثم جودكي، محمد روشندل، سيد مجيد حسيني

هافبك‌ها: سعيد عزت‌الهي، سعيد آقايي، علي هزامي، صادق محرمي، ميلاد سرلك

مهاجمين: اميرمحمد مظلوم، يوسف سيدي

 

کد خبر 274486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha