همشهری‌آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که برای پیگیری حمله چند روز گذشته در منطقه سراوان حاضر شده بود، جزئیات حمله خمپاره‌ای گروهک‌های تروریستی به یک پاسگاه مرزی را تشریح کرد.

تسنيم نوشت: سردار حسین رحیمی با اشاره به حمله خمپاره‌ای صبح پنجشنبه ساعت 7 صبح به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان اظهار داشت: صبح امروز به دنبال حمله دو روز گذشته گروهک‌های معاند و تروریستی، ماموران نیروی انتظامی با حضور در منطقه تعدادی از عوامل این گروهک را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری‌های انجام شده این گروهک‌ها اقدام به حمله خمپاره‌ای به یک پاسگاه مرزی در منطقه سراوان کردند که متاسفانه یک درجه‌دار نیروی انتظامی به شهادت رسید و یک سرباز نیز مجروح شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه فرماندهی عملیات نیروی انتظامی برعهده خود بوده و وی از نزدیک این عملیات را فرماندهی می‌کرده است، گفت: پس از حادثه شهادت 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در منطقه سراوان، یک حمله به یکی از پاسگاه‌های نیروی انتظامی انجام شد که با هوشیاری ماموران و دقت عمل آنها این حمله دفع شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موضوع این حملات از سوی نیروی انتظامی پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به شدت در برابر این حمله واکنش نشان خواهد داد و در آینده نزدیک ضربات مهلکی را به این گروهک‌های معاند وارد خواهد کرد.

کد خبر 274402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha